וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיכון חמ"ד אמי"ת בר אילן ר"ג זכתה באליפות הכדורסל לחינוך הממלכתי-דתי

חמ"ד אמי"ת בר אילן זכתה היום (חמישי) בגמר הארצי בכדורסל לחינוך הממלכתי-דתי, לאחר שגברה 50:57 על ישיבת חמ"ד בנ"ע גבעת שמואל

נבחרת תיכון חמד בר אילן. יחצ,
כבוד. נבחרת הבנים מתיכון חמ"ד אמי"ת בר אילן ר"ג/יחצ

חמ"ד אמי"ת בר אילן זכתה היום (חמישי) בגמר הארצי בכדורסל לחינוך הממלכתי-דתי, לאחר שגברה 50:57 על ישיבת חמ"ד בנ"ע גבעת שמואל.

הגמר הגדול בכדורסל התקיים בהובלת התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל והפיקוח הארצי על החינוך הגופני יחד עם מנהל החמ"ד ובשיתוף עם עיריית רעננה , באולם תיכון "אביב" בעיר. אל האירוע הגיע המפמ"ר והממונה על החינוך הגופני במשרד החינוך גיא דגן, מנכ"ל התאחדות הספורט לבתי הספר זיו ישראלי, ראש מנהל חמ"ד הגברת שוש נגר וסגניתה אתי אורלב, יחד עם מכובדים נוספים.

איתי ירום מתיכון חמ"ד אמי"ת בר אילן, נבחר לשחקן המצטיין של הגמר בזכות הפגנת יכולות מקצועיות מרשימות, וקיבל את אות ההצטיינות בחסות סמסונג מהמפמ"ר והממונה על החינוך הגופני במשרד החינוך גיא דגן וממנכ"ל התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל זיו ישראלי.

אתי אורלב סגנית ראש מנהל החמ"ד:" אציין לטובה את השותפות עם הפיקוח על החינוך הגופני ואודה להתאחדות הספורט לבתי הספר על הפקת האירוע ושותפות של 5 שנות עבודה נהדרות. שנת תשפ"ג רשמה את שיא כל הזמנים בליגה עם 40 קבוצות תלמידים ו -8 קבוצות תלמידות."

שרוני רועי - מנהל ליגת החמ"ד:" זהו אירוע הגמר בגדול ביותר בתולדות החמ"ד - מדהים לראות את השחקנים המצויינים של היום שהם המובילים של המחר בתחומי החיים השונים בצבא בכלכלה ובאזרחות למופת."

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully