וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמים בגזענות: כוכבי הפוטבול הגיעו לכפר המכביה

ניק לאורי, ג'יי פילי ואחד מכוכבי העבר הגדולים ב-NFL שון אלכסנדר ביקרו במוזיאון הספורט היהודי העולמי בכפר המכביה, בשיתוף פעולה עם פרויקט מקס שפועל לחיבורים בספורט העולמי כדי להילחם באנטישמיות ובגזענות

אמיר גיסין מכבי תנועה עולמית, שון אלכסנדר, ג'יי פילי, ניק לאורי ואריק זאבי. מורג ביטן,
אמיר גיסין ממכבי תנועה עולמית, שון אלכסנדר, ג'יי פילי, ניק לאורי ואריק זאבי/מורג ביטן

ניק לאורי, ג'יי פילי ואחד מכוכבי העבר הגדולים ב-NFL שון אלכסנדר ביקרו במוזיאון הספורט היהודי העולמי בכפר המכביה, בשיתוף פעולה עם פרויקט מקס שפועל לחיבורים בספורט העולמי כדי להילחם באנטישמיות ובגזענות. השחקנים הגיעו במסגרת שיתוף פעולה בין פרויקט מקס לCUFI -Christians United For Israel.

אריק רובין, מנהל פרוייקט מקס, מוסיף: "אני גאה לבקר היום במוזיאון הספורט יחד עם משלחת שחקני NFL כדי לשתף אותם בסיפור ההיסטורי של הספורט היהודי, סיפור של מצויינות וגבורה. אין מקום לאנטישמיות וגזענות בעולם היום, לא בספורט ולא בכלל. יחד אנחנו חזקים יותר במאבק החשוב הזה - שיתופי פעולה כמו זה עם CUFI מסייעים להגיע לקהילות חדשות ולחבר גם אותן למסר שלנו נגד שנאה".

עד כה כ-10 אתלטים המובילים בעולם שחקני NBA ומדליסטים אולימפיים הצטרפו למיזם של פרוייקט מקס ביניהם סדריק טוני, אדי ג'ונסון, תיאו רטליף, גל פרידמן ואריק זאבי.

פרויקט מקס הינו שיתוף פעולה בין מכבי תנועה עולמית לבין חברת סיטייר, ופועל באמצעות פלטפורמה בינה מלאכותית של חברת "סיטייר", ומטרתו לבנות תנועה הנלחמת באנטישמיות וגזענות תוך קידום ערכי שוויון בספורט.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully