וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אכזבה ותדהמה מהעובדה שלא יוענק השנה פרס ישראל בספורט"

נשיא התאחדות "אילת" אריק קפלן במכתב לשר החינוך קיש: "שנה את החלטת ועדת פרס ישראל בספורט באופן בהול כדי שהפרס יוענק ביום העצמאות ה-75"

שר החינוך יואב קיש, כיתה בבית ספר. ראובן קסטרו, יונתן זינדל פלאש 90, פלאש 90
יתערב? שר החינוך יואב קיש/פלאש 90, ראובן קסטרו, יונתן זינדל פלאש 90

בעקבות ההחלטה לא להעניק השנה את פרס ישראל בספורט, נשיא התאחדות "אילת", אריק קפלן אמר: "אני קורא לשר החינוך לפעול באופן בהול על מנת לוודא שפרס ישראל יחולק בקטגוריית הספורט הישראלי. ספורטאי ישראל מייצגים את המדינה בכל רחבי העולם ומביאים את ישראל היפה לכל העולם, קל וחומר בימים לא פשוטים אלו שמדינתנו חווה".

הבוקר (יום חמישי, 23.3) קורא נשיא התאחדות "אילת" במכתב ששיגר לשר החינוך יואב קיש, לשנות את החלטתו שלא להעניק את פרס ישראל בספורט, באופן מיידי ולגבש ועדה חדשה שתבחר את הספורטאים המתאימים לקבלת הפרס. כזכור, אמש פורסם כי חברי ועדת הפרס לא הצליחו להסכים , פה אחד, על הזוכה , דבר שהינו תנאי לזכיה ועל כן החליט שר החינוך יואב קיש שלא להעניק השנה את פרס ישראל בתחום הספורט.

במכתבו כתב קפלן לשר: "קראתי באכזבה ובתדהמה את ההחלטה שלא להעניק את פרס ישראל בספורט, ביום העצמאות ה - 75 שנה למדינת ישראל. הספורט הישראלי מביא כבוד רב למדינת ישראל בכלל ובשנים האחרונות בפרט - הישגי ספורטאינו שאינם אולימפיים ב"משחקי בעולם" שנערכו בברמינגהאם 2022 וכן הישגי ספורטאינו האולימפיים והפראלימפיים באולימפיאדת טוקיו ב-2021, העמידו את הספורט הישראלי בשורה אחת לצד מעצמות הספורט העולמיות ומיצבו את ספורטאינו כמובילים בעולם בתחומם וזאת כמובן יחד עם מאמנינו הנהדרים. ספורטאי ישראל מייצגים את המדינה בכל רחבי העולם ומביאים את ישראל היפה לכל העולם, קל וחומר בימים לא פשוטים אלו שמדינתנו חווה."

לבסוף קרא קפלן לשר לכנס וועדה חדשה שתבחר את הספורטאים המתאימים לקבלת הפרס וכתב כי "ככל שצריך אני מתנדב להיות חבר בוועדה ומשוכנע שגם רבים וטובים אחרים מראשי הספורט הישראלי ישמחו לקחת בה חלק. יש לשנות את ההחלטה ולבחור את הספורטאים המתאימים בהקדם האפשרי. אני קורא לך למצוא דרך, באופן בהול, על מנת שפרס ישראל יחולק גם בקטגוריית הספורט הישראלי ביום העצמאות".

  • עוד באותו נושא:
  • יואב קיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully