וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינה טובה תביא לנו מדליות? נותנת החסות הרשמית לוועד האולימפי במהלך מיוחד

קבוצת Swiss System, נותנת החסות הרשמית לוועד האולימפי בישראל, השיקה היום את הדור הבא של המיטות החכמות, Smart Bed דור 3.0. בלסינג אפריפה יהיה הראשון לנסות והמיטה "תדווח" על תוצאות השינה שלו

מתעמלות הנבחרת מקבלות מזרני סוויס סיסטמס. עודד קרני,
נבחרת ההתעמלות האמנותית על המיטות החכמות/עודד קרני

קבוצת Swiss System, נותנת החסות הרשמית לוועד האולימפי בישראל, השיקה היום את הדור הבא של המיטות החכמות, Smart Bed דור 3.0. מדובר על טכנולוגיה חדשה פרי פיתוח של שתי חברות ענק, חברת אוקין הגרמנית וחברת גרמין האמריקאית, ומשווקת בבלעדיות על ידי סוויס סיסטם, שהביאו לעולם עידן חדש של מיטות חכמות. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת למשתמש לקבל מעטפת שלמה של נתונים לגבי שנת הלילה שלו החל מהרגע שהוא נכנס למיטה ובמהלך כל היממה עד סיום הפעילות היומית וחזרה לשנת הלילה.

בין המדדים שהמערכת יודעת לאסוף: זמני שינה קלה; זמני שינה עמוקה REM (שנת חלום); סך זמן ההימצאות במיטה מרגע הכניסה עד רגע היציאה; מדדי נשימה; מדדי דופק; מדדי תזוזות קלות כבדות.
המערכת גם יודעת לנטר נחירות, ולשנות בהתאם את מנח המיטה ניטור נחירות ושינוי מנח עד להפסקת הנחירות, ללא כל התערבות של המשתמש. בבצוע קל של עיסוי והרמה איטית של מפרק הראש.

באירוע ההשקה שהתקיים היום (חמישי) הוענקה מיטה חכמה לאלוף העולם לנוער בלסינג אפריפה, וזאת במטרה לאפשר מעקב על איכות השינה והשפעתה על הביצועים שלו. המעקב יימשך מספר חודשים, והוא ייעשה על ידי הצוות המדעי של הוועד האולימפי וד"ר מיכה גרוס מומחה להפרעות שינה מטעם קבוצת Swiss System יבואנית ה- Smart Bed דור שלוש.

אורחות הכבוד באירוע היו נבחרת ההתעמלות האומנותית וצוות המאמנות אשר חזרו עם מדליית הזהב מגביע העולם באתונה וכפי שידוע כבר השיגה את הכרטיס האולימפי למשחקים בפריז 2024
סוויס סיסטם הינם נותני חסות של נבחרת ההתעמלות ותומכים בהן לאורך כל הדרך לקראת המשחקים האולימפיים בפריז 2024.

בלסינג אפריפה עם יעל ארד. עודד קרני,
בלסינג אפריפה עם יעל ארד ואיציק פלד/עודד קרני

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי: "יש לנו משימה לאומית מאוד כבדה, לייצר מצוינות ישראלית. הייצוג בזירות הבינלאומית דורש הרבה עבודה של הספורטאים אבל גם של כולנו לתת את התנאים הכי טובים, להגשים את הפוטנציאל שלהם. החבירה אל סוויס סיסטם היא לא רק תמיכה כלכלית. זה הרבה יותר מזה. זה הערכים המשותפים. זה מבטא גם את המצוינות הישראלית. זה חיבור טבעי וזה מכפיל כח. הייתי במקום הזה, והתחושה של ספורטאי, שיש אנשים מאחוריו, נותנת כח מאוד גדול".

איציק פלד, מנכ"ל קבוצת Swiss System: "היום ברור שאיכות השינה משפיעה באופן דרמטי כמעט על כל אספקט ביום יום שלנו: רמת הערנות, יכולת ריכוז, מצב הרוח, רמת התפקוד שלנו ועוד. לא סתם אנחנו רואים היום השקעה טכנולוגית אדירה בפיתוח מיטות חכמות. אני שמח שבדור החדש של המיטות החכמות הצלחנו לרתום שתי חברות ענק כדי להבטיח איכות שינה איכותית למשתמש. אנחנו גאים להיות שותפים לדרך של הוועד האולימפי. זו זכות שלנו להיות חלק מפיתוח הספורט בישראל, ורואים בחיבור הזה חיבור טבעי. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אלוף העולם אפריפה ומעמידים לרשותו את הטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום השינה".

  • עוד באותו נושא:
  • מבצעי חג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully