וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "בוושינגטון יודעים כמה אני חשוב לקבוצה, מאמינים בי"

לאחר ההפסד לדנבר, הישראלי לקח אחריות על ארבעה איבודי כדור שלו ברבע השלישי: "זה עליי, אלמד מזה ובפעם הבאה שזה יקרה אתמודד טוב יותר"

תקציר יורוקאפ: ורוצלאב - הפועל תל אביב 87:76/ספורט1

דני אבדיה רשם דאבל-דאבל נהדר בלילה שבין שלישי לרביעי, אבל היה זה משחק בו קלע 3 נקודות בלבד במחצית השנייה והוויזארדס הפסידו. גם הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא סיים עם 16 נקודות וגם הוסיף 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים במשחק בו עלה בחמישייה, אבל בחצי השני שוב תרומתו הייתה דלה בהתקפה והסתכמה בשתי נקודות ו-2 אסיסטים, ברבע השלישי גם איבד ארבעה כדורים ובסופו של דבר וושינגטון נכנעה 118:104 לדנבר ורשמה הפסד רביעי ברציפות שמרחיק אותה מהפליי-אין.

בסיום המשחק התייצב אבדיה מול המיקרופונים והודה: "אני יודע שאני צריך לקרוא את המשחק טוב יותר, אני גם מסוגל ליותר. אי אפשר לעשות את אותה טעות ארבע פעמים ברציפות, וזה עליי. עדיין לא צפיתי בזה, אבל אני לומד מכל סיטואציה ובפעם הבאה שזה יקרה, אתמודד עם זה בצורה טובה יותר", אמר על איבודי הכדור.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Jess Rapfogel, GettyImages
לקח אחריות. אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

עוד אמר אבדיה על הרבע השלישי, אליו הגיעה הקבוצה ביתרון 55:57 בתום המחצית הראשונה: "אני מרגיש שקרסנו. חוץ מאיבודי הכדור, שגם לי היו כמה מסירות רעות, פשוט התפרקנו. לא היינו מפוקסים וזה דבר שקורה לנו הרבה העונה ונצטרך להבין למה. יש לנו קלעים טובים בקבוצה, אבל אני מרגיש שבהם אנחנו לא מרגישים בנוח והכדור לא זז בצורה טובה".

על הדרך בה מסתכלים עליו חבריו אמר לסיום: "הם מאמינים בי. לפעמים יש תקופות שאתה מרגיש ששום דבר לא עובד לך ושכולם נגדך, אבל החברים לקבוצה והמאמן מאמינים לי וזה חשוב לי מאוד. אני מרגיש שהם עושים עבודה טובה כדי לתמוך בי, הם רוצים שאהיה אגרסיבי יותר וטוב יותר והם יודעים כמה אני חשוב לקבוצה ואוהב לראות את התמיכה מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully