וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א נותנים כבוד מוגזם לווילרבאן? "המשחק הכי קשה העונה"

23.3.2023 / 7:18

הצהובים יפגשו את נועלת הטבלה שהפסידה את שמונת משחקי היורוליג האחרונים שלה, ג'וש ניבו: "קבוצה טובה עם שחקנים טובים". ג'רל מרטין: "הם מאוד רוצים להשיג ניצחון, צריך לשחק עם הלב"

תקציר יורוקאפ: ורוצלאב - הפועל תל אביב 87:76/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה להתקרב משמעותית לעבר פלייאוף היורוליג כשתפגוש הערב (חמישי, 21:00) את וילרבאן הצרפתית באסטרובול. מכבי מגיעה למשחק מהמקום השישי במפעל עם 16 ניצחונות לעומת 13 הפסדים, ואילו היריבה הצרפתית מדורגת אחרונה עם שמונה ניצחונות ו-21 הפסדים, ומגיעה למשחק אחרי שמונה הפסדי יורוליג רצופים.

שחקני מכבי תל אביב ג'וש ניבו, ג'רל מרטין, בונזי קולסון, סולימאן בריימו. דני מרון
כבוד מוגזם ליריבה? שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב נחתה בליון אתמול בשעות הערב המאוחרות אחרי טיסה ישירה מישראל, אליה הצטרף שחקן הקבוצה בעבר ליאור אליהו. אנשי הקבוצה נראו מאוד דרוכים לקראת המשחק, ואיש מהם לא שידר טיפה של זלזול לקראת המשחק, ונתנו כבוד, שנראה מהצד מעט מוגזם, כלפי נועלת הטבלה של המפעל.

"זה יהיה מסובך, רבים מאיתנו אומרים שזה יהיה המשחק הכי קשה שלנו העונה, אנחנו יודעים מה המצב שלהם ושהם מאוד רוצים להשיג ניצחון ושהם יבואו לשחק חזק בבית אנחנו צריכים לעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב ולשחק עם הלב ולהילחם", אמר ג'רל מרטין לקראת המשחק והתייחס לשיפור בריבאונדים של הקבוצה, "זה פשוט שאנחנו תוקפים את הלוחות המאמנים כל הזמן מדברים איתנו על לתקוף בריבאונד ההתקפה, ובהגנה פשוט לשמור ולעשות בוקס אאוט וללכת חזק לריבאונד".

ג'וש ניבו, שנמצא בכושר אישי נהדר אמר: "אנחנו לוקחים את המשחק הזה ברצינות, אנחנו לא מסתכלים על המאזן שלהם או על מה שהם עשו לאחרונה. אנחנו יודעים שכל קבוצה ביורוליג יכולה לנצח כל אחת כך שאנחנו מתייחסים למשחק הזה ברצינות רבה ואנחנו לא ממעיטים בערכו של המשחק הזה בגלל המאזן שלהם. אנחנו יודעים שהם קבוצה טובה עם שחקנים טובים כך שזה הולך להיות קרב עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully