וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה מתכוננת לחגיגה: מה יקרה אם ליאו מסי יבקיע מול פנמה?

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 7:14

הארגנטינאים מתכוננים למסיבה גדולה בבכורה הביתית של הנבחרת כאלופת העולם. אם מסי יכבוש, הוא צפוי לרשום מספר ציוני דרך מרגשים

שערי השבוע, 22.3/ספורט1

זה רק משחק ידידות, אבל מדינה שלמה בטירוף: נבחרת ארגנטינה תפגוש הלילה (בין חמישי לשישי) את פנמה באצטדיון המונומנטל לראשונה כאלופת העולם, אחרי הזכייה שלה במונדיאל בקטאר.

כמובן שהאצטדיון יהיה מלא ב-80 אלף צופים בבואנוס איירס, ובארגנטינה טוענים שאילו היו באצטדיון מיליון מקומות, היו מוכרים גם אז את כל הכרטיסים. לקהל מצפה חגיגה גדולה, עם הופעות מוזיקה, "מסיבה אמיתית" לפני המשחק ואחריו.

גמר מונדיאל 2022: ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה חוגג שער. רויטרס
מרגיש בבית. מסי/רויטרס

אבל כמו תמיד, גולת הכותרת תהיה ליאו מסי, האיש שמרגיש את האהבה בעצומה בארגנטינה, לעומת הקור האפאטיות בפאריז. אז מה יקרה אם מסי יבקיע מול פנמה?

אם יכבוש שער, זה יהיה הגול ה-800 שלו בקריירה המקצוענית! 672 שערים במדי ברצלונה, 98 במדי הנבחרת ועוד 29 במדי פ.ס.ז'. השער האחרון שכבש היה מול נאנט ב-4 במרץ.

אם יכבוש צמד, הוא יגיע ל-100 שערים במדי נבחרת ארגנטינה. מסי הוא כבר כעת הכובש הכי גדול בתולדות האלביסלסטה, אבל יוכל לשפר את מאזנו, ולהגיע למספר עגול. הפעם האחרונה שכבש במדי ארגנטינה הייתה בגמר, מול צרפת.

אם יכבוש שלושער - הוא לא רק יגיע ל-802 שערים בקריירה ו-101 עם ארגנטינה - הוא ישלים שלושער 57 בקריירה (48 בבארסה, 8 בארגנטינה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully