וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההתלבטות, מסתמן: שלמה, וייסמן וחזיזה בהרכב הנבחרת

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 23:02

אלון חזן מתחיל להתקבע על שלוש העמדות שעליהן התלבט בהרכב הנבחרת למשחק מול קוסובו בשבת. אבו עביד, שאמור היה לפתוח לצד ויטור, סובל מפציעה בשרירי הבטן. אופטימיות בקרב השחקנים לקראת המשחק בבלומפילד המלא: "מרגש מאוד, רוצים לתת נחת"

שערי השבוע, 22.3/ספורט1

אחרי יומיים ראשונים שבהם התקיימו אימונים שנועדו להכניס את השחקנים בהדרגה לדרישות של אלון חזן, הערב (רביעי) כבר ערכה נבחרת ישראל אימון טקטי מלא, כאשר המאמן הלאומי כבר מציב את השחקנים שהוא מתכנן לפתוח עמם בהרכב במוצאי שבת מול קוסובו במוקדמות יורו 2024 (20:00).

שון וייסמן, שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
יקבל את המקום ב-11. וייסמן/דני מרון

כפי שנראים הדברים כרגע, בעמדות המחלוקת שהיו לחזן (הבלם שלצדו של מיגל ויטור, שחקן הכנף שיחליף את עבדה, חלוץ המטרה) - נראה שחזן מתחיל להתקבע על רז שלמה כפרטנטר של ויטור, דולב חזיזה אמור להיות האיש שימלא את המשבצת של עבדה ושון וייסמן יפתח כחלוץ.

זה עדיין לא סופי, ומחר בבוקר באימון טקטי סגור נוסף של הנבחרץ יהיה ברור עוד יותר האם זאת המגמה של חזן. אבל נכון להערב, וכשיש עוד שלושה ימים למשחק שיפתח את קמפיין מוקדמות יורו, נראה שההרכב מסתמן:

בשער עומרי גלזר, בהגנה אלי דסה, מיגל ויטור, רז שלמה ודורון ליידנר, בקישור דור פרץ, נטע לביא ואוסקר גלוך, ובהתקפה דולב חזיזה, מנור סולומון ושון וייסמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת ישראל, דולב חזיזה, תגובות אחרי פולין. יוסי ציפקיס
לעבודה. חזיזה/יוסי ציפקיס

עדיין קיימת אפשרות לשינוי, כאשר שחקן התקפי אחר עשוי לפתוח במקום חזיזה, ותאי בריבו במקום וייסמן - אבל כרגע העדיפות היא לשחקנים שתירגל הערב חזן. אבו עביד, שאמור היה לפתוח כבלם לצד חברו לקבוצה ויטור, סובל מפציעה בשרירי הבטן.

בנבחרת ישראל קיימת אופטימיות זהירה. התחושות טובות, ובסך הכל אחרי פתיחה ברגל שמאל עם הפציעה של עבדה, קיימת ציפייה להופעה טובה. ללא ספק, על רקע העובדה שנרכשו כל 30 אלף הכרטיסים ובלומפילד יהיה מלא, השחקנים מתעודדים. "זה מרגש אותנו מאוד, מקווים לתת לאוהדים נחת ולתת סיבות טובות לחזור הביתה בגאווה", אמר הערב שחקן ממלון הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully