וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצף אחד נקטע, רצף אחד נמשך: הרצליה הביסה בחוץ את הפועל חיפה

סגנית האלופה קטעה רצף של שלושה הפסדים עם 69:101 ברוממה, החיפאים סופרים הפסד ליגה שביעי ברציפות. באב וקמפ בלטו

תקציר ליגה ספרדית כדורסל: ריאל מדריד - בילבאו 65:86/ספורט1

הפועל חיפה ובני הרצליה התייצבו למפגש הערב (רביעי) במסגרת משחק השלמה בליגת העל עם מטרה אחת בלבד - לקטוע את רצף ההפסדים. בעוד החיפאים המשיכו בתקופה המזעזעת עם הפסד שביעי ברציפות, סגנית האלופה עצרה את כדור השלג שלה אחרי שלושה הפסדים רצופים עם 65:85 מרשים ברוממה ותפסה מרחק מהתחתית.

אחרי מחצית ראשונה שוויונית, החלה האורחת לפתוח מבערים ועלתה ליתרון דו ספרתי כשקווינטון הוקר קבע 47:58. הקבוצה של שרון דרוקר לא הצליחה לבלום את הריצה, ובסוף הרבע הפער כבר עמד על 20 נקודות. הדומיננטיות נמשכה גם ברבע האחרון והמארחת לא הצליחה למנוע תבוסה קשה וכואבת.

מאמן הפועל חיפה שרון דרוקר. לירון מולדובן
הפועל חיפה ממשיכה להתרסק. דרוקר/לירון מולדובן

מוריס קמפ להט אצל המנצחת עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים, כריס באב סייע עם 22 משלו וקווינטון הוקר קלע 16. רוברט קרטר, שערך בכורה בליגה לאחר שהושבת מאז קדם העונה עקב פציעה, קלע 7 נקודות ב-13 דקות. אצל המפסידה בלט אייזיאה קאזינס עם 18 נקודות, שספק אם ינחמו את שרון דרוקר.


קלעו להרצליה: מוריס קמפ 24 (9 ריבאונדים), כריס באב 22, קווינטון הוקר 16, יאיר קרביץ וג'וליאן גמבל 10 כ"א, רוברט קרטר ועודד ברנדווין 7 כ"א, סנדי כהן 5. שותפו ולא קלעו: גיא ארטמן, עמית שוורץ.

קלעו להפועל חיפה: אייזיאה קאזינס 18, ג'סטין טילמן 15, אנתוני היקי 12, שון ג'ונס 8, וויל ריימן וספנסר וייס 7 כ"א, אופק אביטל 2. שותפו ולא קלעו: עמית שמחון, טום נאור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully