וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה לפני ישראל: יו"ר ההתאחדות של קוסובו נעצר, אימון הנבחרת בוטל

היו"ר אגים אדמי חשוד בהעלמת מס והפרת אמונים, צפו ברגע מעצרו. הנבחרת ביטלה גם מסיבת עיתונאים להצגת המדים החדשים לקמפיין, חוקרים הגיעו למלון

מסע"ת נבחרת ישראל לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2024/צילום: שלומי גבאי | עריכת וידאו: ניר חן

שערורייה גדולה בנבחרת קוסובו, שלושה ימים בלבד לפני פתיחת מוקדמות יורו 2024 נגד נבחרת ישראל באצטדיון בלומפילד. במדינה מהבלקן התפרסם היום (רביעי) תיעוד של יו"ר ההתאחדות אגים אדמי נעצר, ובהמשך דווח כי הוא צפוי להישאר במעצר 48 שעות בחשד להעלמת מס והפרת אמונים.

אם לא די בכך, גם אימון הנבחרת בוטל וחוקרים הגיעו למלון בו שוהים השחקנים. הנבחרת הייתה אמורה לקיים הערב מסיבת עיתונאים להצגת המדים החדשים לפני היציאה לישראל, אך גם היא בוטלה בעקבות המעצר.

כבר אתמול דווח במדינה כי אדמי נעצר, אך בהמשך המשטרה הודיעה שהוא נלקח רק לתשאול. בשנים האחרונות חקרו הרשויות במדינה את ההתאחדות לכדורגל בחשד לעבירות מס שונות.

המקרה הנוכחי הוא ממש לא ההסתבכות הראשונה של אדמי עם רשויות החוק. למעשה, רק בשבוע שעבר הסתיימה סאגה שבסופה נמצא אדמי זכאי אחרי שכבר נידון למאסר בפועל. כתב אישום נגד אדמי הוגש בשנת 2012 והוא נידון לתשעה חודשי מאסר, בית המשפט העליון במדינה החליט לערוך משפט חוזר ובסיומו אדמי נוקה מאשמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully