וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטרגל תיכונים: אבין רמת גן ואביב רעננה זכו באליפות

נבחרת הבנות של אבין ניצחה 0:2 את אולפנת אור תורה אוריה, נבחרת הבנים של אביב גברה 2:6 על מקווה ישראל חולון

נבחרת תיכון אבין רמת גן. יחצ,
נבחרת הבנות של אבין/יחצ

פתח תקווה זכתה לארח היום (רביעי) את משחקי הגמר של אליפות התיכוניים בקטרגל לשנת הלימודים תשפ"ג, המאורגנת על ידי התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל שהנו זרוע ביצועית של משרד החינוך.

באולם "גולדה" שבעיר, התאספו מאות תלמידים, אוהדים ואוהבי הענף להצגה כפולה שמראש הבטיחה להיות מסקרנת ומותחת וגם קיימה. עם הקהל הנפלא בהופעת עידוד מרשימה, יציעים מלאים ותפאורה מושלמת כיאה לאירוע גמר ההצגה הכפולה, סיפקה לנו רמה גבוהה של קטרגל, מתח ומהפכים, טקסים ודמעות של שמחה ועצב. כך, עם ההנפה האחרונה, נסתיימה עונת תשפ"ג בקטרגל ויש לנו גם אלופות לפחות עד לשנה הבאה: בגמר התלמידות, נבחרת תיכון "אבין" ניצחה 0:2 את אולפנת אור תורה אוריה, ובגמר התלמידים גברה אביב רעננה 2:6 על מקווה ישראל חולון.

נבחרת תיכון אביב רעננה. יחצ,
נבחרת הבנים של אביב/יחצ

רוני שוורץ מאבין רמת גן קיבלה את אות ההצטיינות בחסות סמסונג לאחר שהבקיעה את שני השערים שהכריעו את המשחק. גילי פביאן מנבחרת "אביב" רעננה הפגין יכולות יוצאות דופן וקיבל גם הוא את אות ההצטיינות של סמסונג.

יניב רוזנבלט, רכז הקטרגל בהתאחדות הספורט, מסכם את האירועים:" חזינו היום בשני משחקים מרהיבים וברמת ביצועים גבוהה. בגמר הבנות המשחק החל שקול, המחצית הסתיימה ב-0:0 אך במחצית השנייה רמת גן, שלאורך האליפות עברה את הדרך הכי קשה מבין הקבוצות עד לגמר, הצליחה לכבוש שני שערים ולזכות באליפות הארצית לכיתות י'-י"ב. בגזרת הבנים, המשחק התעלה לרמה גבוהה מאוד. רעננה שלטו לאורך כל המשחק, ובעקבות האליפות הארצית, אליה הגיעו לגמר שתי הקבוצות היו הטובות בארץ, רעננה היו חזקים מתמיד."

  • עוד באותו נושא:
  • תיכונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully