וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייקדאון: לחיות את הרגע

הפעם, ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה סיכמו את אירוע UFC 286 וקרב הבכורה המדהים של הלוחם ישראלי ינאל אשמוז שקנה את עולמו עם נוקאאוט שהדהד ברחבי עולם הלחימה

הפעם, ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה סיכמו את אירוע UFC 286 וקרב הבכורה המדהים של הלוחם ישראלי ינאל אשמוז שקנה את עולמו עם נוקאאוט שהדהד ברחבי עולם הלחימה, כששלח את יריבו הבריטי אל הקרשים לאחר דקה וחצי בסיבוב הראשון. כמו כן, הם דנו בניצחון של לאון אדוארדס על קמארו אוסמן שם האלוף הבריטי הגן על התואר מול האלוף לשעבר בעזרת אסטרטגיית קרב נבונה מאוד.

וגם, ג'סטין גייצ'י שוב הוכיח בפעם המי יודע כמה למה הוא אחד הלוחמים המסוכנים ומבדרים שיש ב-UFC לאחר קרב עקוב בדם מול רפאל פיזייב, ומוחמד מוקאייב שהצליח בקושי רב הצליח להכניע את ג'פאל פיליו, למרות שהאחרון נעל למוקאייב את הברך בצורה קיצונית במיוחד לאחר הסיכום, פניהם של ארקדי ועידו אל אירוע UFC פייט נייט בשבת שם מחכה קרב מלהיב במיוחד בין קורי סנדהייגאן למרלון ורה.

בנוסף, ארקדי ועידו שוחחו עם אורי שמואל ואיוון סלוצקי רגע לפני שהם ילחמו אחד בשני בגמר אליפות ישראל ב-30 במרץ. שני הלוחמים שיפגשו לקרב ב-84 ק"ג סיפרו על הדרך שכל אחד מהם עבר כדי להגיע למעמד, אם זה איוון שגדל אל תוך אומנויות לחימה ואורי שנאבק בקשיים כלכליים כדי לפלס את דרכו, וגם השניים לא חסכו מילים אחד על השני רגע לפני שהם יפגשו בכלוב.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully