וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך חודש הרמדאן: משחקי כל הליגות יופסקו לשבירת הצום

יו"ר ההתאחדות ויו"ר המנהלת הנחו את כלל צוותי השיפוט לעצור לשלוש דקות לטובת שחקנים/ות מוסלמים/ות: "שמחנו על האופן בו כלל הגורמים אימצו את היוזמה"

עשרות מפגינים באינדונזיה נגד השתתפותה של נבחרת ישראל בכדורגל באליפות העולם לנוער/רויטרס

על פי בקשת יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ ויו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון, הנחה היום (רביעי) איגוד השופטים את כלל צוותי השיפוט כי בכל הליגות - מקצועניות, חובבניות, בוגרים ונוער - תתקיים במהלך המשחקים המתקיימים בשעות החופפות לסיום הצום הפסקה של שלוש דקות בחודש הרמדאן, בה יתאפשר לשחקנים המסיימים את הצום לאכול חטיף אנרגיה ולשתות משקה איזוטוני.

על מנת שההנחיה תתקיים בכל משחק בליגות האמורות, על מנהל הקבוצה בה משחקים/ות השחקנים/ות הצמים/ות לעדכן את שופט המשחק ואת המשקיף על הבקשה לקיום הפסקת המזון ועל שעת סיום הצום בה תתקיים ההפסקה.

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל. דני מרון
יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ/דני מרון

זוארץ וכלפון מסרו בהודעה משותפת: "אנו מבקשים לברך את אחינו המוסלמים בברכת רמדאן כארים ולהעריך את המאמץ הגדול של מי שצמים וממשיכים לקחת חלק פעיל בכלל הליגות. אנו משוכנעים כי האחווה, הכבוד והחיים המשותפים על המגרש ומחוצה לו ראויים להוות דוגמה למרקם החיים במדינה בתחומים רבים נוספים. שמחנו על האופן בו כלל הגורמים המנהלים את הענף אימצו את היוזמה וראו את הברכה שהיא מביאה עמה".

  • עוד באותו נושא:
  • רמדאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully