וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארינה סבאלנקה: "קשה לי להבין למה כ"כ הרבה אנשים שונאים אותי"

הבלארוסית טוענת על רקע המלחמה המתמשכת באוקראינה: "היה לי ממש קשה, אף פעם לא נתקלתי בכזו שנאה בחדר ההלבשה"

תקציר: קרלוס אלקראס גובר על דניל מדבדב בגמר טורניר אינדיאן וולס/ספורט1

ארינה סבאלנקה שהפסידה בסוף השבוע בגמר טורניר אינדיאן וולס לילנה ריבאקינה ומתכוננת כעת לטורניר מיאמי, מספרת שהיא מתמודדת עם גילויי שנאה מצד טניסאיות אחרות בגלל היותה בלארוסית.

בלארוס היא בת בריתה של רוסיה ומאפשרת לה לתקוף את אוקראינה משטחה. סבאלנקה וטניסאיות אחרות מבלארוס מעולם לא השמיעו דעה נגד הפלישה האלימה של רוסיה לאוקראינה, וגם לא הביעו סולידריות עם טניסאיות אוקראיניות. אבל אלופת אוסטרליה מלפני כמה חודשים בכל זאת מתקשה להבין את הרגשות השליליים כלפיה.

"היה לי ממש קשה כי אף פעם לא נתקלתי בכזו שנאה בחדר ההלבשה", אמרה סבאלנקה ביחס לתקופה האחרונה. היא סיפרה גם על עימותים שהיו לה עם חברי צוות של טניסאיות מאוקראינה והוסיפה: "יש הרבה שונאים באינסטגרם וברשתות, אבל בחדר ההלבשה? אף לא ראיתי דבר כזה. קשה לי להבין למה כל כך הרבה אנשים שונאים אותי בלי סיבה. לא עשיתי כלום".

הטניסאית הבלארוסית ארינה סבאלנקה. רויטרס
"לא עשיתי כלום". סבאלנקה/רויטרס

בשלב מוקדם יותר בטורניר, הטניסאית האוקראינית לסיה צורנקו פרשה לפני משחק נגד סבאלנקה. היא סיפרה שהיא חוותה התקף חרדה אחרי שיחקה עם מנכ"ל ה-WTA, סטיב סיימון, בנוגע לתגובה של האיגוד לפלישה הרוסית לאוקראינה.

לאחרונה איגה שביונטק הפולנייה הביעה תמיכה רחבה מאוד בטניסאיות האוקראיניות וטענה שראשי הטניס העולמי לא עוזרים להן מספיק בתקופה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully