וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לא למעוד מול האחרונה: הפועל תל אביב תתארח בורוצלאב

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 14:57

האדומים יוכלו להבטיח את יתרון הביתיות בשמינית גמר היורוקאפ כשיפגשו את שלאסק (21:00, ספורט 1) שניצחה רק פעם אחת באירופה אך מוליכה את הטבלה המקומית. תומר גינת ישוב לפעילות נגד הרצליה

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - המבורג טאוורס 85:91/ספורט 1

הפועל תל אביב תוכל להבטיח מחר (רביעי, 21:00, שידור ישיר בספורט 1) את יתרון הביתיות בשלב שמינית גמר היורוקאפ אם תנצח את שלאסק ורוצלאב הפולנית בחוץ. האדומים מגיעים למשחק מהמקום השלישי בבית ב' במאזן של 11 ניצחונות מול חמישה הפסדים, ואילו היריבה במקום האחרון בבית עם ניצחון בודד ו-15 הפסדים.

בהפועל הגיעו היום בשעות הצהריים המוקדמות לפולין אחרי לינת לילה בפרנקפורט, ויערכו את האימון המסכם באולם בו ייערך המשחק. מלבד הפורוורד תומר גינת שצפוי לשוב לפעילות במשחק הליגה הקרוב נגד בני הרצליה, כל שאר שחקני הסגל יעמדו לרשותו של דני פרנקו.

בהפועל נותנים הרבה כבוד ליריבה הפולנית, שכאמור ניצחה רק משחק אחד העונה במפעל, ויודעים שאם לא יגיעי במלוא הרצינות הם עשוים להסתבך. בקבוצה מעריכים כי אם ידעו לנצח את שני המשחקים האחרונים של העונה, יעפילו ככל הנראה אל המקום השני בבית, שכן לטורק טלקום אנקרה מחכים שני משחקים קשים במחזורים הבאים, והם עשויים להפסיד אחד. המקום השני בבית ייתן להפועל יתרון ביתיות גם ברבע הגמר.

ג'יילן הורד הפועל תל אביב. דני מרון
משחק חשוב להפועל תל אביב/דני מרון

על אף המאזן החלש שלה באירופה, שלאסק ורוצלאב מוליכה את הליגה הפולנית. הקבוצה, שהפסידה בהיכל שלמה בתחילת העונה 103:73, ניצחה רק את טרנטו, שגם היא נמצאת נכון לעכשיו מחוץ לפלייאוף, אך לא הובסה בכל משחקיה ולא הייתה רחוקה מלהפתיע את פאריז בשבוע שעבר באירופה.

את שלאסק מוליך הרכז האמריקאי ג'רמייה מרטין עם 14.3 נקודות ו-3.8 אסיסטים למשחק. שחקנים מובילים נוספים הם לוקאש קולנדה ואלכסנדר דז'יוואה המקומיים. שם מוכר לכדורסל הישראלים הוא הסנטר ארטיום פרחוסקי ששיחק בעברו במכבי תל אביב והפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully