וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הפיטנס Body Star הגיעה לישראל

פותחת סניפים ומציעה את הדור הבא של אימוני כושר, ע"י מיכשור המשלב טכנולוגיות ואקום ואינפרא אדום מהמתקדמות ביותר לשריפת שומן, הפחתת צלוליט, ניקוי רעלים והתחדשות תאי העור

אופני אינפרא אדום של בודי סטאר. יחצ,
המכשור של באדי סטאר/יחצ

רשת הפיטנס באדי סטאר מגיעה לישראל. הרשת מציעה, לטענתה, אימון של 40 דקות עם שריפה של עד 2,000 קלוריות בפעם הראשונה. החברה נחתה בישראל מפולין וחתמה על בלעדיות לחמש שנים עם חברת "ויוי בודי סטאר" בבעלות אביבית בר זוהר. סניף ראשון נפתח בירושלים ובמהלך חודש אפריל ייפתח סניף נוסף בראשל"צ ובהמשך במודיעין. הסניפים מנוהלים על ידי זכיינים. במהלך השנה, מתכוונת החברה לפתוח עשרה סניפים מהצפון עד הדרום.

Body Star מציגה את הדור הבא בחוויית אימוני כושר עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר: טכנולוגיית ואקום, טכנולוגיית אינפרא- אדום להתחדשות תאי עור, ואופני כושר InfraBike ואקום, מכונת עיצוב הגוף המכילה טכנולוגיית אינפרא אדום, עמידות בוואקום, מנורת אוזון וקולגן, שנוצרו לשריפת שומן, הפחתת צלוליט, הידוק העור, שיפור מצב השרירים, ניקוי רעלים מהגוף ומערכת הלימפה.
המכשיר מתאים גם לשיקום עבור אנשים עם פציעות בעמוד השדרה, עקב כך שהפעילות נעשית בשכיבה, וכן, למטרות החלמה מפעילויות ספורטיביות.

מחיר לצרכן 250 שקל לטיפול, בקניית כרטיסיה של 10 טיפולים המחיר הינו 200 שקל לטיפול. ל-Body Star סניפים בירושלים, רחוב התעשיה 8 תלפיות, ראשון לציון ומודיעין (בשתיהן הפתיחה בקרוב).

  • עוד באותו נושא:
  • מכון כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully