וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הספורט-טק WSC Sports אירחה פאנל "נשים בכדורגל"

במסגרת האירוע, שהתקיים בסימן העצמה נשית בספורט, הגיעו עובדי החברה לשמוע ולראות, להכיר ולגלות את הקשיים, האתגרים, הרגעים הגדולים ועוד של הפאנל הספורטיבי בהשתתפות המנחה והמגישה רותם ישראל, קארין סנדל, קפטנית נבחרת ישראל בעבר ויו"ר ארגון השחקנים והשחקניות בי

WSC. יחצ,
משתתפות הכנס/יחצ

במסגרת האירועים השנתיים שמתקיימים במשרדי החברה בנושאי ספורט, טכנולוגיה, רווחה ועוד התקיים בשבוע החולף אירוע שכלל בכירות בענף הכדורגל הישראלי והספורט בכלל.

במסגרת האירוע, שהתקיים בסימן העצמה נשית בספורט, הגיעו עובדי החברה לשמוע ולראות, להכיר ולגלות את הקשיים, האתגרים, הרגעים הגדולים ועוד של הפאנל הספורטיבי בהשתתפות המנחה והמגישה רותם ישראל, קארין סנדל, קפטנית נבחרת ישראל בעבר ויו"ר ארגון השחקנים והשחקניות בישראל, שרית שנער קפטנית נבחרת ישראל לשעבר ומנכלית איגוד ההתעמלות ושני ארוך מנהלת הפועל רעננה בכדורגל נשים.

במסגרת האירוע דנו בעבר ובהווה של ענף הכדורגל הנשי והספורט בכלל. סנדל שמכהנת כיו"ר ארגון השחקנים והשחקניות סיפרה כי: "צריכים ללמוד מאירופה שרצה קדימה עם כדורגל נשים בזמן שבארץ עדיין מתעסקים בסטריאוטיפים כאלה ואחרים". שנער סיפרה כי היא דווקא רואה התקדמות: "בתקופתי לא היה לנו מודל לחיקוי היום יש לילדות ונערות מודלים שכאלה וזה מבורך". שני ארוך סיכמה את הדברים מהשטח ואמרה: "התפקיד שלנו הוא לתת לאותן ילדות ונערות את הכלים המקצועיים להצלחה. גילינו שבכל גיל הדבר הבולט ביותר הוא חשיבות תחושת השייכות".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully