וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה סמפאולי פוטר מסביליה, רוי הודג'סון שב לקריסטל פאלאס

הארגנטינאי שילם את מחיר הכישלון בתקופה האחרונה, מנדיליבאר אמור להחליפו. האנגלי בן ה-75 חזר לקבוצת נעוריו ונכנס לנעליו של פטריק ויירה

ההפסד 2:0 לחטאפה היה הקש ששבר את גב הגמל, והיום (שלישי) פוטר חורחה סמפאולי באופן רשמי מסביליה. מי שאמור להיכנס לנעליו הוא חוסה לואיס מנדיליבאר בן ה-62, שקיבל חוזה רק עד לסיום העונה, כאשר המשימה שלו היא להשאיר את סביליה בליגה, אחרי ההיקלעות הבלתי צפויה למאבקי התחתית. האנדלוסים נמצאים רק שתי נקודות מעל הקו האדום ולא רוצים לרדת אחרי 22 שנים רצופות בלה ליגה. בנוסף, הקבוצה עדיין משחקת במפעל האהוב עליה והוגרלה לפגוש את מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר הליגה האירופית. המאמן החדש יתאחד עם מרקו דמיטרוביץ', ז'ואן ז'ורדן ובריאן חיל, אותם אימן במהלך הקדנציה המוצלחת שלו באייבר שארכה שש שנים.

חורחה סמפאולי, מאמן סביליה. Aitor Alcalde, GettyImages
נפרד. חורחה סמפאולי/GettyImages, Aitor Alcalde

חילופי מאמנים גם בקריסטל פאלאס: רוי הודג'סון בן ה-75 שב לקבוצת נעוריו לקדנציה השנייה, ונכנס לנעליו של פטריק ויירה שפוטר אחרי 12 משחקים רצופים ללא ניצחון. "זו זכות גדולה שמועדון כל כך חשוב לי פונה אלי", אמר האנגלי הוותיק, שאימן את הקבוצה מ-2017 עד 2021. אחרי 28 מחזורים, מדורגת פאלאס במקום ה-12 בפרמיירליג, מרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully