וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לספורטאים מקצוענים וחובבים: אבקה להכנת משקה על בסיס חלבון

חברת הרבלייף משיקה מוצר משלים לסדרת השייקים: אבקה להכנת משקה על בסיס חלבון PDM (Protein Drink Mix), להשלמת הצריכה היומית של חלבון

חלבון של הרבלייף. יחצ,
החלבון של הרבלייף/יחצ

חלבון הוא מרכיב חיוני להתפתחות ולתפקוד גוף האדם. הוא תורם לתחזוקה ולצמיחה של מסת השריר, ייצור אנרגיה, ייצור הורמונים, בניית תאים וחידוש רקמות, חיזוק מערכת החיסון ולשמירה על בריאות העצמות. חברת הרבלייף משיקה מוצר משלים לסדרת השייקים: אבקה להכנת משקה על בסיס חלבון PDM (Protein Drink Mix), להשלמת הצריכה היומית של חלבון.

Protein Drink Mix של הרבלייף הוא משקה נטול סוכר בטעם וניל המכיל 15 גרם חלבון איכותי התורם לשמירה ובניית מסת השריר, ו-22 ויטמינים ומינרלים חיוניים ביניהם ויטמינים מקבוצת B התורמים לחילוף חומרים תקין ולייצור אנרגיה. מהווה תחליף חלב ומתאים גם לצמחונים.

לדברי ד"ר יוני ירום, רופא בכיר ברפואת ספורט ויועץ מדעי בחברת הרבלייף: "חלבון מהווה את אחד מאבני היסוד המרכזיות בבניית והתאוששות הגוף ממאמצים. כמעט כל אברי הגוף בפעילות מכילים ובנויים מחלבון ולכן אספקתו השוטפת ממקורות חיצוניים הינה הכרחית. חלבון מן החי הוא השלם ביותר ומכיל את כל חומצות האמינו המהוות את אבני הבניין וכן גם סויה מן הצומח.

"לא פשוט לצרוך את הכמות היומית הנדרשת אך ורק דרך תזונה: לאדם לא פעיל דרוש כ-1 גרם לכל ק"ג גוף ליממה וכל שרמת הפעילות עולה יש להגדיל את המינון, בכמויות שוות לכל ארוחה כך שספורטאי תחרותי זקוק לכ-1.4 עד 1.6 גרם לק"ג משקל גוף ליממה. בשל כך, נעזרים ספורטאים חובבים ומקצוענים בתוספי חלבון המבוססים קזאין, חלבון מי גבינה וסויה. חלבון זה נספג בקלות בשתייה כשייק או בחטיפים ומאפשר אספקה שוטפת ומניעת חוסר במשך היממה. החלבון גם משמש במשקאות התאוששות ממאמץ בדרך כלל בשילוב עם סוכרים ביחסים שונים. ההכרה כי חשיבות החלבון הינה בעלת משמעות עליונה בשמירה על הבריאות וכחומר גלם לאדם הפעיל כבשה לה מקום חשוב בשנים האחרונות ומהווה בסיס לתזונה המודרנית".

מחיר מומלץ לצרכן: 270.7 שקל, להשיג באתר הרבלייף.

  • עוד באותו נושא:
  • חלבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully