וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמיץ את באיירן מינכן? מונס דאבור בסכנת הרחקה משלושה משחקים

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 21:50

חלוץ הופנהיים ספג אדום ישיר 94 שניות אחרי שעלה מהספסל בניצחון על הרטה ברלין, בגרמניה מדווחים שהוא יכול להיענש בחומרה על התיקול החריף

תקציר: הופנהיים - הרטה ברלין 1:3/ספורט 1

הופנהיים שבה למסלול הניצחונות בשבת כאשר גברה 1:3 על הרטה ברלין וצברה שלוש נקודות יקרות מפז עבורה במאבקי התחתית, למעשה חלפה על פני יריבתה ועלתה מעל הקו האדום, אבל מי שהיה זה ערב פחות מוצלח עבורו זהו החלוץ מונס דאבור, שעלה מהספסל ובחלוף 94 שניות יצא מהמגרש בכרטיס אדום ישיר.

דאבור ביצע עבירה חריפה שאילצה את השופט לשלוף לעברו את הכרטיס האדום הישיר הראשון שלו בקריירה והשני בסך הכל - הקודם היה בגראסהופרס השוויצרית במאי 2017 - אבל לטענת התקשורת הגרמנית ייתכן שיספוג הרחקה משני משחקים נוספים, כך שמעבר למפגש הקרוב נגד ורדר ברמן ב-2 באפריל, הוא צפוי להחמיץ גם את משחק הבית נגד שאלקה וייתכן שבנוסף את הביקור באליאנץ ארנה נגד באיירן מינכן.

מונס דאבור שחקן הופנהיים גולש לרגלי דודי לוקבאקיו שחקן הרטה ברלין. Matthias Hangst, GettyImages
יחמיץ את באיירן מינכן? דאבור פוגע בלוקבאקיו/GettyImages, Matthias Hangst

דאבור הורחק בצדק בעקבות עבירה שביצע מאחור, ב"קיקר" נכתב שהוא גלש בפראות וכשלא היה לו שום סיכוי להגיע לכדור ומכאן שלשופט לא נותרה שום ברירה אלא להרחיקו באדום ישיר. זהו גם שיא מועדון בהופנהיים, כי אף שחקן בתולדות המועדון לא הורחק אחרי 94 שניות מרגע שעלה לדשא ובכל היסטוריית הבונדסליגה הוא במקום השלישי.

לטענת "קיקר", ועדת המשמעת עשויה להתחשב בדאבור לאור עברו הנקי, אולם העבירה הגסה שביצע מחייבת הרחקה של שני משחקים לפחות. המשמעות היא שבנוסף להרחקה האוטומטית נגד ברמן, הוא צפוי להחמיץ גם את המשחק נגד שאלקה ואם יוחלט שלא להתחשב בעברו, אז לא ישחק נגד באיירן מינכן שהשבוע איבדה את המקום הראשון לבורוסיה דורטמונד. דאבור גם יכול להיקנס בנוסף להרחקה ממשחק או שניים וצפויה להיות התחשבות בכך שלא פצע את דודי לוקבאקיו, שחקן הרטה ברלין.

פלגרינו מטארצו, מאמנו של דאבור, אמר להגנתו אחרי המשחק: "לא הייתה לו שום כוונה לפגוע ואני לא חושב שזו עבירה בלתי ספורטיבית, הוא פשוט עלה עם מוטיבציה מוגזמת. גם שמתי לב שהוא התנצל מיד אחרי העבירה. לא הייתה פה כוונת זדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully