וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי רחמים חוזר לכדורגל: ינהל פרויקט חדשני וייחודי ברואנדה

20.3.2023 / 13:36

מנכ"ל הפועל באר שבע לשעבר ישמש כמנהל ספורטיבי בפרויקט איתור ופיתוח כישרונות. לוואלה! ספורט אמר: "מאמין שכבר בקיץ נביא זר ראשון לישראל"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על הפועל ירושלים בפלייאוף העליון/ספורט1

כשנתיים אחרי שעזב את תפקידו כמנכ"ל הפועל באר שבע, בו שימש 11 שנים, אסי רחמים חוזר לעולם הכדורגל. רחמים הצטרף כמנהל ספורטיבי להקמה וניהול של תוכנית בינלאומית חדשנית וייחודית ברואנדה, בתחום איתור ופיתוח כישרונות כדורגל תחת תפקיד.

החברה חתמה ב-4 בספטמבר 2022 על הסכם שותפות עם ממשלת רואנדה בשיתוף עם משרד הספורט, משרד החינוך וקרן ההשקעות הממשלתית של רואנדה, שהינה המדינה הראשונה ליישום תוכנית חדשנית זו.

אסי רחמים מנכ"ל הפועל באר שבע. דני מרון
חוזר לכדורגל. אסי רחמים/דני מרון

בשלב הראשון של התוכנית ישתתפו למעלה מ- 625,000 ילדים ונוער ו- 4,500 מורי ספורט. דרך מערך שעורי הספורט בבתי הספר המורים יעבירו אימוני ספורט מותאמים ועד אימוני כדורגל מקצועני . התוכנית פועלת במחוזותיה השונים של רואנדה תוך במיקוד על אזורי הפריפריה בהם רבים משחקני העל התגלו. התוכנית המקצועית נכתבה על ידי אנשי מקצוע בכירים מהאקדמיה של בנפיקה ליסבון הידועה כאחת הטובות בעולם לפיתוח כישרונות אם לא הטובה ביותר ומאמניה יהיו אלו שיעבירו ברואנדה את התכנים המקצועיים לשחקנים ,למורים ולצוות המקומי תוך שימוש בשיטות אימון מעולמות שונים.

כחלק מהשלב הראשון ייבנו ארבעה מרכזי כדורגל בסטנדרט הבינלאומי במחוזות שונים ברואנדה לצרכי אימון ופיתוח השחקנים הכישרוניים ביותר ובנוסף ייבנה מרכז עלית מתקדם בעיר הבירה קיגאלי. התוכנית מעניקה מעטפת אימונים רחבה לכישרונות בתהליך הדרגתי ומסודר של אימונים למימוש הפוטנציאל הגלום בהם. הכישרונות שיתקבלו למרכזים השונים יבחרו על-פי היכולות הפיזיות, הטכניות והמנטליות שלהם. כחמישים אחוזים מכישרונות התוכנית יהיו נערות ונשים. הספורט הנשי התפתח מאד לאחרונה, במיוחד בעולם הכדורגל ואנו רואים מלבד ערך השוויון גם פוטנציאל רב בענף זה.

אסי רחמים אמר לוואלה! ספורט: "אני מאמין שכבר בקיץ נוכל להביא זר ראשון מרואנדה לכדורגל הישראלי. הפרוייקט שאני קשור אליו עובד על דברים מהשורש עם גילאים צעירים של 14 עד 16, אבל כבר טווינו כאן קשרים ובאמצעות הקשרים של נונו גומש, אנחנו נוכל להביא כדורגלנים טובים אולי אפילו הקיץ".

  • עוד באותו נושא:
  • אסי רחמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully