וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מתכננת את העונה הבאה, ומובכת מהשפל: 703 אוהדים למשחק ביתי

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 13:13

אחרי הכעס על השיפוט וההחלטה המקוממת, בקבוצה כבר מדברים על חיזוק הצוות (אנטמן) והשארת הזרים. סוטיריו: "אוהב מאוד את ישראל וכמובן שרוצה להישאר"

תקציר: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

1. כעס בהפועל חיפה על השופט דוד פוקסמן ושופט המסך איתן שמואלביץ במשחק אתמול (ראשון) מול עירוני קרית שמונה, וזאת בשל פסילת השער השני של מוחמד קמארה. בחיפה לא הבינו מדוע ב-VAR החליטו לפסול את השער בטענת נבדל. המאמן רוני לוי ניסה שלא לתקוף את השופט אך הבהיר שמבחינתו לא ברור כיצד השער הזה נפסל ובסיום זעם על פוקסמן וצוות השיפוט. "השופט שרק לאופסייד וכשהבינו שאין, המציאו עבירה ועוד נתנו מצב סופר מסוכן לקרית שמונה", אמר שחקן בקבוצה, "לקחו לנו 2 נקודות וחבל".

למרות הכעס על השופטים בחיפה היו מרוצים מכך ששמרו על פער 9 הנקודות מהקו האדום ובמועדון מבינים שהסיכויים שייאבקו במאבקי ההישרדות קלושים, וכעת במועדון יחלו בבניית הקבוצה לעונה הבאה - גם מבחינת סגל שחקנים וגם מבחינת צוות מקצועי, כשאחד המועמדים להגיע הוא מאמן השוערים גיורא אנטמן.

אוהד לויטה, שוער הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יכול היה להיגמר אחרת. הפועל חיפה מאוכזבת/מאור אלקסלסי

2

בנוסף בחיפה יצטרכו להחליט לגבי מוחמד קמארה וגם לגבי קונסטנטינוס סוטיריו. לאדומים יש אופציה לרכוש את האחרון מקבוצתו הקפריסאית ובמועדון יצטרכו להחליט אם לממש אותה. "לפעמים שחקנים זרים שמגיעים צריכים להשתלב במדינה חדשה ובמנטליות חדשה וזה לא פשוט", הגן לוי על הזרים, "גם אני לומד חלק מהשחקניןם ובגלל שאין מחנה אימון וזה באמצע העונה לומדים תוך כדי העונה. אני חושב שגם אנטואן קראנז'י וגם קמארה היו מצוינים במשחק הזה".

בנוגע לסוטיריו הרי שהבלם מקווה מאוד שבחיפה יממשו את האופציה עליו. "אני אוהב מאוד את ישראל וכמובן שרוצה להישאר אבל כרגע המטרה שלי להיות הכי טוב ככל האפשר. התחלתי את העונה לא טוב, אני משחק במדינה חדשה בפעם הראשונה, אבל ככל שהזמן התקדם והמאמן נתן לי הרבה ביטחון, מה גם שהוא מכיר אותי מאנרתוזיס שם שיחקתי אצלו כשהייתי צעיר מאוד, אז השתפרתי ואני שמח".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
עם הפנים קדימה. לוי/מאור אלקסלסי

3

בעניין אחר, בקבוצה רשמו אתמול שפל מבחינת כמות האוהדים. המספר הרשמי של אוהדים באצטדיון היה אתמול 756, מתוכם 53 אוהדים של קרית שמונה, כך שהאדומים הביאו 703 אוהדים בלבד למשחק ביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully