וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אני שמח בשביל היליארד, הוא עבר תקופה לא פשוטה"

מאמן מכבי תל אביב על ההחלטה לא להלביש את בראון וניבו ולספסל את בולדווין מול גלבוע/גליל: "לא מסתירים שניסינו להשתמש בסיטואציה כדי להעניק מנוחה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.3/ספורט1

מכבי תל אביב המשיכה במומנטום האדיר שלה מהיורוליג עם ניצחון שישי ברציפות בליגת העל, 64:86 ביתי על הפועל גלבוע/גליל לפני שתתארח ביום חמישי בצרפת אצל וילרבאן. אגב, מכבי תל אביב עשתה זאת ללא לורנזו בראון שזכה למנוחה והיא הקבוצה הראשונה העונה בליגת העל שמגיעה לשישה ניצחונות רצופים - שלוש פעמים העונה הגיעו הצהובים לחמישה ניצוונות רצופים ואז מעדו.

בסיום אמר עודד קטש: "פתחנו מעולה, שמרנו טוב בעיקר, השלשות שלנו נכנסו, רצנו על המגרש. יש נטייה במשחקים כאלה לשמור על התוצאה ולא לשחק כדורסל, וזה בערך המשחק ה-60 שלנו העונה, אבל אנחנו כל הזמן אומרים לשחקנים לשחק כדורסל ולא להתאים את עצמם לתוצאה. לצערי נפלנו, נרדמנו ונתנו להם לחזור, אבל אני שמח שבסוף מצאנו ריכוז כדי לגמור את המשחק".

שחקן מכבי תל אביב דארן היליארד. דני מרון
"זה לזכותו". קטש על הזריקות של היליארד/דני מרון

על ההחלטה לא להביש את בראון וניבו הוסיף קטש: "בשבוע שעבר ווייד נח, השבוע לורנזו וג'וש. יש לנו שחקנים מספיק טובים שיכולים לעשות את העבודה. החלטתי באיזשהו שלב אולי לא להחזיר את בולדווין, אבל המשחק התהפך והרגשתי שאנחנו צריכים אותו אז השתמשנו בו. לא מסתירים שניסינו להשתמש בסיטואציה יוצאת דופן כדי לתת מנוחה".

לסיום החמיא קטש להיליארד שקלע 19 נקודות, מהן חמש שלשות: "אני מאוד שמח בשביל היליארד ובשבילנו. אנחנו צריכים את כולם בשיא הכושר ובמצב טוב. עברה עליו תקופה לא פשוטה בהקשר של הציפיות, לא תמיד הדברים מתחברים חלק. בסוף צריך לקלוע את הקליעות האלה, זה לא משחק NBA, הוא לא לקח את הכדור לבד. זה לזכותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן גלבוע גליל אריאל בית הלחמי. דני מרון
"משחק שנגמר ברבע הראשון"/דני מרון

מן העבר השני, מאמן הנבחרת החדש אריאל בית הלחמי סיכם: "משחק שעברנו אותו מהצד שלנו בשלום, אנחנו עם הפנים קדימה למשחק העונה ביום שני (נגד אליצור קרית אתא, א.ש). זה משחק שנגמר אחרי הרבע הראשון, לא היינו יריב ברבע הזה. התקרבנו, אבל המשחק היה בשליטה של מכבי. אי אפשר לקחת מהמשחק הזה משהו טוב, חוץ מהקטע שסיימנו אותו בלי עוד פציעות".

על סיכויי הקבוצה לשרוד בליגה: "אני מאמין שיש לנו סיכוי, אם נשיג את הניצחונות על היריבות שלנו, נגיע בסוף לשיוויון, זה לא שהליגה הסתיימה, יש עוד מספיק משחקים. זה הופך את המשחק בשבוע הבא למשחק שאנחנו חייבים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully