וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגלוש? רק על שלג : פסח נקי מחמץ וממסכים

מחנה סקי ייחודי באלפים האיטלקיים יאתגר את בני הנוער בהתנסות בספורט הלבן -חמישה ימים של ספורט אתגרי נטו ללא ניידים וטלוויזיה

סקימאמה חנוכה. יחצ,
כך זה נראה בחנוכה. סקימאמה/יחצ

עולם הסקי הולך וכובש בשנים האחרונות מעריצים רבים בקרב הישראלים, גם אצל כאלו עבורם מסתכם קילומטראז' הניסיון בספורט הגלישה בשלג - בביקור או שניים באתר החרמון. סיבה מרכזית אחת לכך שהסקי הפך לספורט פופולארי ונפוץ, היא טיסות הלואו-קוסט שפתחו את מנעד האפשרויות לגולשים בכל הרמות, ליהנות מחבילות גלישה באתרי סקי קרובים במזרח ובמערב אירופה, במחיר נגיש ובמרחק טיסה קצרה.

אם בהתחלה נתפסו לחיבה לשלג מבוגרים בלבד, הרי שלאט לאט הוא כובש לו גם מעריצים צעירים בכל שכבות הגיל, המוצאים בו את מכלול האלמנטים שהופכים ספורט לאטרקטיבי, לרבות שימוש בציוד מיוחד ומדליק, לימוד טכניקות מאתגרות וכמובן גלישה בסביבה מקפיצת אדרנלין.

עבור הורים שמעוניינים לשלח את הילד למחנה פסח עם ערך מוסף, לתת לו לצבור מיומנויות גלישה ולהכין אותו היטב לחופשת סקי עתידית משותפת, מציעה קבוצת קימאמה המפעילה מחנות קיץ לילדים מכל העולם בישראל ובחו"ל, את "סקימאמה" - מחנה סקי ייחודי בהרי הדולומיטיים באיטליה.

המחנה יתקיים בין התאריכים 29.3-4.4 והוא מיועד לילדים ונוער בכיתות א-י"ב, ויכלול פעילות סקי וסנואובורד לכל הרמות- החל ממתחילים ועד למתקדמים. מחנה הסקי יתקיים בליווי ופיקוח צמוד של המדריכים המנוסים של קימאמה, לצד צוות מקומי של מדריכי סקי וסנובוארד מוסמכים, דוברי אנגלית.
סך הכל ישתתפו במחנה כ- 100 ילדים עם 25 מדריכים, בחלוקה לעשר קבוצות בהתאם לגילאים בכל הנוגע לפעילות חברתית, כאשר פעילות הגלישה באתר הסקי תהיה מעורבת בהתאם לרמת הניסיון הספורטיבי.

סקימאמה. יחצ,
בלי טלפונים. סקימאמה/יחצ

התופעה בה הילד מחובר כמעט בכל שעות הערות שלו למסכים ולרשתות החברתיות, מוכרת כיום כמעט לכל הורה. אף שנדמה ששום גירוי בעולם האמיתי לא יצליח לנתק את הילד מהמסך, מחנה הסקי מציע רצף אינסופי של פעילויות אקשן מקפיצות אדרנלין, עם חיבור - רק לטבע, למרחבים הלבנים, למדריכים ולחברים למסע. ימי המחנה כוללים חמישה ימי גלישה מלאים, עם ספורט אינטנסיבי עד לשעות הצהריים, כאשר בכל יום בתום הגלישה יתקיימו פעילויות תוכן חברתיות וחינוכיות עם המדריכים ואטרקציות שונות, כגון: ערבי הווי, נסיעה לבריכה מחוממת, טיולים וסיורים חווייתיים באזור, קבלת שבת, תחרויות ספורט, סרט, נשף סיום חגיגי ועוד.

מאיר שדה, סמנכ"ל שירות ומכירות בקימאמה: "מחנות קימאמה מציעים לילדים ונוער חוויה מיוחדת של מפגש עם תרבויות חדשות, שיפור האנגלית, היכרות עם חברים מרחבי הארץ ורחבי העולם ויצירת קשרים שילוו אותם לכל החיים. הערכים המובילים של קימאמה הם עצמאות, מנהיגות, התפתחות אישית והעצמה והכי חשוב, כלל מחנות קימאמה "נקיים ממסכים", ללא טלפונים ניידים וללא טלוויזיה, כדי שנוכל להתחבר לעצמנו, להיות קשובים לחברים מסביבנו ולייצר כלים שישמשו אותנו גם במהלך השנה".

  • עוד באותו נושא:
  • סקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully