וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'קו פרס ניצח בגרנד פרי הסעודי, ורשטאפן התחיל 15 וסיים שני

המקסיקני של רד בול שמר על המקום הראשון, חברו לקבוצה סיפק הופעה אדירה במסלול בג'דה. אלונסו שוב סיים שלישי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.3/ספורט1

סרחיו פרס ניצח הערב (ראשון) בגרנד פרי הסעודי, במירוץ השני של העונה בפורמולה 1, אבל את השואו סיפק חברו לקבוצה מקס ורשטאפן. אלוף העולם סבל מכשל טכני במקצה הדירוג ונאלץ להתחיל מהמקום ה-15, אבל עקף את מתחריו בזה אחר זה, נכנס לטופ 10 בהקפה השמינית, השאיר מאחור גם את לואיס המילטון בהקפה ה-12 ואחרי כניסתו של רכב הבטיחות כבר דילג למקום הרביעי. אחרי לחץ על פרננדו אלונסו, ההולנדי של רד בול דילג גם למקום השני והרוויח נקודת בונוס עם ההקפה הכי מהירה במסלול בג'דה.

צ'קו פרס המנצח מפגר כעת בנקודה אחרי ורשטאפן בדירוג הכללי, כשלפני שבועיים הוא סיים שני וחברו לקבוצה ראשון, אבל היום כאמור אלוף העולם הוסיף נקודת בונוס.

מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול, פורמולה 1. רויטרס
הופעה מהפנטת. מקס ורשטאפן/רויטרס

אלונסו בן ה-41 אמור היה לחגוג את הפודיום ה-100 בקריירה שלו, כשסיים שלישי כפי שעשה בגרנד פרי של בחריין שפתח את העונה, אבל הנהג של אסטון מרטין ריצה עונש בצורה לא תקינה ובשל כך נקנס בסוף המירוץ ב-10 שניות שהורידו אותו למקום הרביעי. ג'ורג' ראסל זכה מן ההפקר ודורג שלישי. בפארסה של הרגע האחרון, הוחלט לא להעניש את הנהג הספרדי שקיבל בסופו של דבר את המקום על הפודיום, שעות לאחר סיום המירוץ. המילטון סיים חמישי וקרלוס סאינס שישי. שארל לקלר השיג נקודות ראשונות העונה עם המקום השביעי, אחרי שלא הצליח לסיים בבחריין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully