וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הפועל באר שבע וגליל עליון בקרב על הבית העליון

19.3.2023 / 17:22

הקבוצה של ליאור ליובין יכולה להתקרב למקום בשישייה הראשונה נגד החבורה מכפר בלום, שתבטיח את מקומה בבית העליון אם תדע לנצח בהיכל הקונכייה (20:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 19.3/ספורט1

המחזור ה-20 בליגת העל יינעל מחר (שני, 20:00) בהיכל הקונכייה, שם תארח הפועל באר שבע את הפועל גליל עליון. הקבוצה מהדרום מגיעה למשחק מהמקום השישי בטבלה במאזן של תשעה ניצחונות ועשרה הפסדים, כשגליל עליון מדורגת במקום החמישי עם עשרה ניצחונות ועשרה הפסדים. בסיבוב הראשון בכפר בלום ניצחה גליל עליון.

הפועל באר שבע תהיה קרובה מאוד להבטחת מקומה בשישייה הראשונה אם תדע לנצח את גליל עליון בביתה. הקבוצה של ליאור ליובין אמנם נוצחה במחזור הקודם בירושלים, ורשמה שיא ליגה שלילי של תשעה סלים לשתי נקודות בלבד, אבל עדיין הצליחה להיראות תחרותית וממשיכה עונה יציבה וטובה. באר שבע צפויה לקבל בחזרה את דייויד אפיאני, הכוכב שלה ששב מפציעה אחרי חודש וחצי ויחליף בסגל את קודי דמפס. במקביל גרג וויטינגטון ממשיך להתאושש מהפציעה שגרמה לו להחמיץ מספר שבועות.

נמרוד לוי, הפועל גליל עליון. ברני ארדוב
גליל עליון תחזור למאזן חיובי? נמרוד לוי/ברני ארדוב

אם באר שבע תהיה קרובה במקרה של ניצחון, גליל עליון תבטיח את מקומה בשישייה הראשונה זו שנה שנייה ברציפות אם תצליח לנצח את באר שבע בחוץ. גליל רשמה שני הפסדים בשני המחזורים האחרונים, לשתי מוליכות הטבלה, כשבשני המשחקים רשמה דקות ארוכות של כדורסל לא טוב בו הצליחה היריבה לגמור את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully