וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חיזוק: הקמפיין החדש עם הבן של צ'ארון שרי

שחקן חיזוק - מותג הילדים המוביל נויז בקמפיין קיץ בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים. ומי ההורים הצמודים שהגיעו להשגיח מקרוב על כל פריים ופריים?

צ'ארון שרי. יחצ,
צ'ארון ושיין שרי/יחצ

קמפיין קולקציית אביב-קיץ 2023 של מותג אופנת הילדים המוביל NOIZZ, עם רוי פרישר גוטמן ולצידו הילדה הכי יפה בישראל, אנסטסיה אברבוך כשלצידם שחקן חיזוק נוסף וחדש - שיין שרי, הבן של כוכב מכבי חיפה, צ'ארון שרי. הצילומים עבור הקמפיין, נערכו במגרשי הגולף בקיסריה ובדיונות הצמודות לחופי קיסריה.

הקמפיין בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים עתיד לעלות בשבועות הקרובים כאשר הפעם מדובר בקמפיין בעל פריסת מדיה רחבה בדגש על פלטפורמות הטיק-טוק ואינסטגרם. בנוסף יעלה הקמפיין באתרים המובילים ובמדיה המשודרת.

כחלק מהקמפיין ביצעו הפרזנטורים עשרות סירטוני טיק טוק ביום צילום, מי שהגיעו להשגיח מקרוב על הצילומים היו ההורים שגם הם בעל רקורד בעולם הדוגמנות ומבינים דבר או שניים על עמידה מול מצלמה. ההורים של רוי, פלג וינאי פרישר גוטמן שגם ישבו עם הצלם ועברו על התמונות וראו שהכל במקום, אלכס אברבוך אבא של אנסטסיה, ושחקן הכדורגל צ'רון שרי שגם פצח בקריירת דוגמנות לאחרונה שליווה את הבן בכל דקה וגם דאג לתת לו טיפים בעמידה מול המצלמה.

מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת מאניה גרופ: " רוי ואנסטסיה הפכו לחלק ממשפחת NOIZZ ושיתוף הפעולה הזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש, ובנוסף מברך על הצטרפותו של שיין לנבחרת.

אליאור אסלן, מנהל שיווק קבוצת מאניה גרופ: "קולקציית אביב- קיץ 2023 של NOIZZ ממשיכה את האמירה אופנתית המובהקת והייחודית של המותג, היא מתכתבת עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה. אני מברך על שיתוף הפעולה המתמיד עם רוי ואנסטסיה והשחקן החדש בנבחרת שיין ועל הערכים אותם הם מביאים למותג".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully