וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מרשים לנבחרת ישראל באליפות אירופה בהיאבקות

מלקמו (יצחק) פטנה בן ה-18 זכה במקום השני במשקל של עד 60 ק"ג כאשר גבר על אלופי גרמניה ואוקראינה וזכה במדליית כסף. שון נדורג'ין זכה במקום השלישי עד משקל 67 ק"ג

מלקמו יצחק פטנה במקום השני באליפות אירופה בהיאבקות. אריאל צימקינד,
מלקמו יצחק פטנה במקום השני באליפות אירופה בהיאבקות/אריאל צימקינד

הישג מרשים לשני מתאבקים ממועדון ההיאבקות העירוני רחובות, שפועל במסגרת אגף הספורט בחברה העירונית, באליפות אירופה, לבוגרים עד גיל 23, בהיאבקות בסגנון יווני-רומי: מלקמו (יצחק) פטנה בן ה-18 זכה במקום השני במשקל של עד 60 ק"ג כאשר גבר על אלופי גרמניה ואוקראינה וזכה במדליית כסף. שון נדורג'ין זכה במקום השלישי עד משקל 67 ק"ג כאשר ניצח בקרב צמוד ומותח את אלוף ארמניה.

מלקמו ושון ניצחו מתאבקים מ- 28 מדינות שהשתתפו באליפות שהתקיימה בבוקרשט, רומניה, ובכך מועדון ההיאבקות העירוני רחובות הוסיף עוד שתי מדליות מאליפות אירופה לאיגוד ההיאבקות בישראל.

רחמים מלול, ראש העיר: "כולי גאווה על ההשיג המרשים של מועדון ההיאבקות העירוני רחובות, עוד אחד בסדרה של הישגים רבים. אני שמח לראות את ההתמדה ואת ההישג המרשים של המועדון, תמשיכו להסב גאווה לעיר ולישראל בכלל".

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט בעירייה, רועי שרעבי: "המאמן אריאל צמקינד והמתאבקים מלקמו ושון הביאו כבוד גדול לעיר, ואנו מאוד גאים בהם".

מנכ"ל החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, אייל פרנקל: "החברה העירונית גאה במתאבקים ובמועדון ההיאבקות על ההישגים האדירים בתחרויות בינלאומיות ומקומיות, שמפתיעים אותנו לטובה בכל פעם מחדש. המשיכו להתמיד ולהצליח, יישר כוח!".

מנהל אגף הספורט בחברה העירונית, דורון שמחי: "אני מברך את הספורטאים מלקמו פטנה ושון נדורג'ין על ההישג האדיר. ברכות למאמן אריאל צימקינד שמשקיע מוביל את מתאבקים להצלחה בטוחה. גאה במועדון, עלו והצליחו".

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully