וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה בציניות: "החלפתי את הולאנד כדי שלא ישבור את השיא של מסי"

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 10:22

מאמן מנצ'סטר סיטי לעג לטענות נגדו, והצהיר על הכושר של החלוץ שלו שכבש עוד שלושער: "לבחור הזה מצפות בעיות בעתיד, מצפים ממנו לכבוש 4-3 שערים בכל משחק. אבל לא אכפת לו"

תקציר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - ברנלי 0:6/ספורט 1

ארלינג הולאנד ממשיך את העונה המדהימה שלו במנצ'סטר סיטי, וגם הפרשן אלן שירר היה מלא שבחים לכובש השלושער ב-0:6 מול ברנלי בגביע האנגלי וכינה את הנורבגי "מכונת שערים".

הולאנד כבש את השלושער השני שלו בשני משחקים - עם שער שהגיע בממוצע כל 15 דקות ו-55 שניות. זה השלושער השישי של הולאנד העונה, וברור שהוא קצב כיבושים מסחרר: 42 גולים, ומי יודע היכן ייעצר.

כרגע שירר הוא מלך השערים של כל הזמנים בפרמיירליג, עם 260 שערים שהובקעו במהלך הקריירה שלו. אבל גם שירר עצמו מודה שעל פי עונת הבכורה שלו באנגליה, הולאנד עומד לנפץ את השיאים שלן.

"הולאנד הוא חיה", הצהיר שירר. "הוא מכונת כיבוש שערים. הוא חי ונושם גולים. אם הוא לא מבקיע הוא לא ישן בלילה. הוא רוצה עוד אחד, אחר כך עוד אחד, ואז עוד אחד. הוא פנטסטי, והקבוצה הזו היא חלומית עם המצבים שהיא יוצרת לו".

שירר גם הדגיש את יכולתו של הולאנד לשנות את המומנטום של הקבוצה. "הוא בקושי בעט עד השער הראשון. סיטי לא שיחקה טוב ב-30 הדקות הראשונות", אמר הפרשן, "הוא עשוי להשיג העונה 50 שערים, אולי אפילו 60. זה מטורף". לדבריו, "יש לו ביטחון עצמי גדול מבלי להיות שחצן, הוא אנוכי בצורה הנכונה".

פפ גווארדיולה אמר ש"לבחור הזה יהיו בעיות בעתיד, מצפים ממנו לכבוש שלושה-ארבעה שערים בכל משחק... וזה לא יקרה. אבל אני חושב שלא אכפת לו, הוא כל כך חיובי, דואג לעצמו, הוא לעולם לא מתלונן, וכל עוד הקבוצה איתו, הוא יכבוש".

פפ התייחס בציניות לטענות נגדו לפיהן החליף את הולאנד כשכבר הייתה לו חמישייה מול לייפציג, מאחר שלא רצה שישבור את השיא של מסי בליגת האלופות. פפ אמר אתמול: "כן, החלפתי את ארלינג כי לא רציתי שהוא ישבור את השיא של מסי בגביע האנגלי. אני מנסה להעניש את השחקנים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully