וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה עצומה בקוסובו אחרי שחלוץ אוגסבורג בחר בנבחרת גרמניה

אוהדי יריבת ישראל כועסים על מרגים ברישה אחרי שפיזר רמיזות שיסכים לזימון ממולדת הוריו, אבל לבסוף נענה בחיוב להאנזי פליק

תקציר: באיירן מינכן - אוגסבורג 3:5/ספורט1

אכזבה עצומה בקוסובו אחרי שמרגים ברישה החליט באופן סופי לא לייצג את נבחרתם. ברשתות החברתיות אוהדים קוסוברים אף כינו אותו "שקרן" מכיוון שבעבר רמז שהוא פתוח לאפשרות.

ברישה הוזמן לפני כמה ימים לנבחרת הבוגרת של גרמניה לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2024 ובכך כנראה שם סוף לתקוות של קוסובו. החלוץ שכבש העונה 8 שערי בונדסליגה במדי אוגסבורג, כולל 3 נגד באיירן מינכן, נולד בבאווריה למשפחה של מהגרים מקוסובו.

ברישה בן ה-24 שיחק בעבר בנבחרת הצעירה של גרמניה. לפי דיווחים, ב-2021 הוא דחה זימון מנבחרת קוסובו, אבל בשנתיים האחרונות הוא הביע בה תמיכה ברשתות החברתיות ושיגר רמזים שהוא לא פוסל להצטרף אליה. בסופו של דבר, הוא כאמור בחר בגרמניה וגרם לאכזבה גדולה.

לקוסובו אמנם יש חלוץ חוד בכיר בדמותו של ודאט מוריץ' ממאיורקה, אבל אוהדי הכדורגל המקומיים חלמו על שיתוף פעולה בינו לבין ברישה - גם במחיר של שינוי מערך לטובת הכללתם של שניהם בהרכב. בסופו של דבר זה לא קרה והנבחרת של אלן ז'ירס תגיע לבלומפילד ביום שבת ללא שחקן אוגסבורג.

שחקן באייר לברקוזן אדמונד טפסובה לפני שחקן אוגסבורג מרגים ברישה. Adam Pretty, GettyImages
חווה עונה מצוינת באוגסבורג. ברישה באדום/GettyImages, Adam Pretty

ברישה נולד בגרמניה סמוך לגבול עם אוסטריה וגדל במחלקת הנוער של רד בול זלצבורג. אחרי השאלות לכמה קבוצות באוסטריה וגרמניה ועונה מצוינת בזלצבורג, פנרבחצ'ה רכשה אותו בקיץ 2021 תמורת 5 מיליון יורו. בעונה שעברה כבש רק 4 שערי ליגה בטורקיה ובקיץ עבר בהשאלה לאוגסבורג, שם הוא חווה עונה מצוינת שבזכותה זומן לנבחרת גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully