וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס יצטרך לשנות פורמט, ביקורת בהפועל תל אביב על חוסר הפירגון

19.3.2023 / 8:09

האדומים עמוק במאבקי ההישרדות אחרי ההפסד בטדי. המאמן יצטרך ללמוד ליזום, האדומים דרוכים לקראת עוד הופעה בבית הדין

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

בהפועל תל אביב נרשמה אכזבה לאחר ההפסד 2:1 לבית"ר ירושלים אתמול (שבת) בטדי. בקבוצה היו משוכנעים שזה היה משחק שאפשר לנצח, או לכל הפחות להוציא ממנו נקודה, אך בסופו של דבר האדומים הפסידו עם אותה שיטת משחק שסיעה להם לנצח את אותה יריבה ובאותו מקום לפני שבועיים.

משחק נסוג ויציאה למעברים לא תמיד עובדים והפועל תל אביב שילמה על כך שלא הייתה דומיננטית ולא ניסתה ליזום. שחקני בית"ר הבקיעו את כל שלושת השערים אתמול וזה אומר משהו על היכולת של הקבוצה של חיים סילבס.

סילבס בנה אוריינטציית הישרדות בהפועל תל אביב עם חמישה שחקנים בהגנה וקישור בעל אופי הגנתי. ברמת העיקרון זו הייתה החלטה נכונה, בטח לאור כמות הספיגות בתקופת סלובודן דראפיץ', אבל כשהאדומים נדרשים ליזום הם מתקשים מאוד.

אחרי הפגרה הפועל תל אביב תארח את סקציה נס ציונה ובמשחק הזה היא תצטרך לשנות פורמט. סילבס כנראה ישקול לעבור למערך של ארבעה בהגנה והוספת שחקן קדמי יותר, כי בפלייאוף התחתון הוא יהיה חייב לנצח כמה משחקים כדי להימנע מירידת ליגה.

חיים סילבס, מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
נגד נס ציונה זו תהיה צריכה להיות הפועל תל אביב שונה. סילבס/קובי אליהו

משחקי שבת בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן בית"ר ירושלים, דנילו אספרייה, ליד שחקן הפועל תל אביב אלכסנדר בולייביץ'. קובי אליהו
שוב הצית את הגזרה. אספרייה/קובי אליהו

הישאם לאיוס קיבל דקות משמעותיות בפעם הראשונה מאז שחזר מפציעה, אבל לא הצליח להיכנס לעניינים והוחלף בדקה ה-67. גודפריד רומארטו דווקא שיחק טוב לצד דן איינבינד ועשוי להמשיך לקבל קרדיט במחזור הבא. על החלק הקדמי הייתה ביקורת: "הייתה קבלת החלטות לא טובה של שחקנים וזה משחק שני ברציפות שזה קורה. גם חוסר פירגון היה שם ואסור שזה יקרה".

במועדון ימתינו לדו"ח השופט רועי ריינשרייבר והמשקיף יואב שטראוס, כאשר כבר עתה ידוע כי הקבוצה תעמוד לדין בגין קריאות גזעניות וייתן שגם בגין התפרעות אוהדים בשל החפצים שהושלכו לכיוון דנילו אספרייה. רק בשבוע שעבר הקבוצה הוענשה בהפחתת נקודה על תנאי לשנה על התפרעות חוזרת של אוהדים. בהפועל מבהירים כי כל המהומה החלה מההתגרות של שחקן בית"ר ירושלים, כאשר סלים טועמה רק ניסה להזיז אותו מהמקום. עוזר המאמן, דושאן מאטוביץ', הורחק לאחר שהתעמת עם סרגיי בורודין והעיר לצוות השיפוט.

בשל העובדה שהקבוצה עדיין לא הבטיחה מקומה בליגת העל בעונה הבאה, ההכנות לעונה הבאה מתעכבות, כשברקע גם יש ויכוח בין קבוצת הרכישה האמריקאית לרביעיית הבעלים היוצאת בנוגע לגירעון הקבוצה. הגירעון עומד בשלב זה על יותר מ-5 מליון שקל ועד הדו"ח העדכני ביוני-יולי עשוי להגיע גם לסכום של 7-8 מיליון. בכל מקרה, נראה שהפתרון היחיד לסיטואציה הוא המשך דילול האחוזים של האחים ניסנוב, מאיר תושב וזאב גרינברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully