וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים דרסה בחוץ 65:107 את עירוני קרית אתא

מחזיקת הגביע צלפה 17 שלשות ב-60% ומסרה 28 אסיסטים בדרך לניצחון 11 רצוף בכל המסגרות. קרינגטון הוביל עם 27 נקודות

אף אחת לא מצליחה לעצור את הפועל ירושלים בשלב הזה של העונה. מחזיקת הגביע רשמה הערב (שבת) את ניצחונה ה-11 ברציפות בכל המסגרות, אחרי שהביסה ללא תנאי את עירוני קרית אתא 65:107 בהיכל רמז, ונתנה לבעלים החדש מתן אדלסון עוד סיבה להיות מרוצה מרכישת המועדון.

לפני המשחק התבשר המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' כי עוז בלייזר ייעדר לפחות שבועיים בגלל חבלה שספג בכתפו במשחק נגד דיז'ון בליגת האלופות, וגם אור קורנליוס נעדר הערב עקב חבלה בצלעות. גם בלעדיהם, הפועל ירושלים לחצה על הגז אחרי מחצית ראשונה יחסית צמודה, והחל מהרבע השלישי פשוט השאירה אבק לשחקנים של שרון אברהמי. מעבר להגנה הקשוחה האופיינית לאדומים מהבירה, הם סיפקו תצוגת תכלית גם בצד השני של המגרש, מסרו 28 אסיסטים וצלפו 17 שלשות ביותר מ-60% דיוק.

הירושלמים ינסו לעקוף את הפועל חולון ולהשיג את המקום השלישי לקראת סיום העונה הסדירה, כך שבבית העליון יוכלו לארח עוד משחק אחד. קרית אתא, מצדה, סופרת הפסד שני רצוף וצריכה להיות מודאגת ממצבה בתחתית, שם הפער בינה למקום האחרון עומד כעת על משחק וחצי.

שחקן הפועל ירושלים זאק הנקינס עם סים סנדר ונה. לילך וייס רוזנברג
חגיגה אדומה. הנקינס עם ונה/לילך וייס רוזנברג

קלעו לעירוני קרית אתא: כרם משעור 14 (3/7 ל-3), אמין סטיבנס (7 ריבאונדים, 2 חסימות) ושאבון לואיס (7 אסיסטים) 13 כל אחד. ג'בונטה רדיק 9, דיאנטה גארט 4 ו-6 אסיסטים, יותם חנוכי, מייקל בריסקר, עידו דוידי ושלו לוגשי 3 כל אחד.

קלעו להפועל ירושלים: קאדין קרינגטון 27 (6/10 ל-3, 4 חטיפות), ליוואי רנדולף 18, סים-סנדר ונה 15 (4/6 ל-3), טי ג'יי קליין (10 ריבאונדים) וספידי סמית' (8 אסיסטים) 13 כל אחד, זאק הנקינס (9 ריבאונדים) ואיתי שגב 8 כל אחד, נועם יעקב 3, גלעד לוי 2.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. לילך וייס רוזנברג
ניצחון 11 רצוף. הפועל ירושלים חוגגת/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

רבע 1:

קריית אתא פתחה בחמישייה עם דיאנטה גארט, שאבון לואיס, כרם משעור, אמין סטיבנס וג'ובונטה רדיק, ירושלים עם ספידי סמית', ליוואי רנדולף, סים-סנדר ונה, טי.ג'יי קליין וזאק הנקינס. רנדולף קלע את הסל הראשון במשחק וקליין הוסיף נקודה מהקו, רדיק העלה את האורחים על הלוח ו-2 ארוך של סמית' נענה בשלשה של משעור, 5:5. לואיס נכנס לעניינים בשורות המארחת, אבל רצף שלשות של ונה (שתיים) וקליין נתן לאורחים יתרון 10:14. משעור חימם את הידית עם שלשות מספר 2 ו-3 וסטיבנס קלע פעמיים בצבע, אלא שקאדין קרינגטון עלה טוב מהספסל בצד השני וסלים של רנדולף וקליין קבעו 21:24 לאדומים אחרי 10 דקות.

שחקן עירוני קרית אתא שאבון לואיס ליד שחקן הפועל ירושלים ליוואי רנדולף. לילך וייס רוזנברג
קרית אתא הצליחה להישאר במשחק רק מחצית אחת. לואיס מול רנדולף/לילך וייס רוזנברג

רבע 2:

קרינגטון התחיל את הרבע השני בשלשה ואסיסט לדאנק של הנקינס, ששלח את שרון אברהמי לפסק זמן בפיגור 29:21. קליעות עונשין של רדיק ולואיס קירבו את המארחים ודאנק עוצמתי של הגארד אחרי חטיפה שם את קבוצתו במרחק סל, אלא שקרינגטון קלע 3 מ-3 מהקו, ונה הוסיף עוד נקודה אחרי טכנית לספסל המקומי והנקינס הגדיל ל-29:36 במהלך של 3 נקודות. שלשה נוספת של ונה הביאה אותו ואת הפער לדו-ספרתי, משעור העיר את העולה החדשה בדאנק גדול ויותם חנוכי ולואיס קלעו מעבר לקשת, אלא שהאורחים חגגו בריבאונד ההתקפה, סמית' טייל לטבעת, קרינגטון קלע עוד שלשה ודאנק של ונה המצוין קבע 39:48. גארט קלע סל בכורה, סמית' ענה בשתי קליעות עונשין ושלשה שלו מתשעה מטרים בעזרת הקרש ועם הבאזר שלחה את ירושלים להפסקה ביתרון שיא, 41:53.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. לילך וייס רוזנברג
הפועל ירושלים ברחה ברבע השלישי, הספסל שלה היה מרוצה/לילך וייס רוזנברג

רבע 3:

השלשה של סמית' בסיום המחצית הראשונה נתנה לירושלמים דחיפה בתחילת השנייה והיא סגרה את המשחק בדקות גדולות: ונה ורנדולף המשיכו ללהוט מעבר לקשת, הנקינס זיעזע את הטבעת בדאנק גדול, רדיק ניסה להשאיר את קבוצתו בעניינים אלא שקליין ורנדולף לא ממש התחשבו וברחו ל-46:66. גם פסק זמן מקומי לא עצר את המומנטום האדום: קרינגטון נכנס לזון עם 7 נקודות תוך דקה, קליין המשיך לאסוף סלים קלים בצבע ונועם יעקב קבע תוצאה עגולה, 50:80. קליין המשיך את הבריחה בשלשה, מייקל בריסקר השיב באותו מטבע אבל סמית' מהקו וקרינגטון עם הבאזר קבע שיא ליגה עונתי להפרש ברבע (23+), עם שלשה שהגדילה את הפער ל-53:88.

כרם משעור, עירוני קרית אתא. לילך וייס רוזנברג
כרם משעור היה מהבודדים שתפקדו בקרית אתא/לילך וייס רוזנברג

רבע 4:

ירושלים לא הורידה הילוך ובהובלת רנדולף ברחה כבר ל-40 הפרש, סטיבנס ניסה למזער נזקים אבל דאנק של שגב קבע 57:97 באמצע הרבע הרביעי. גלעד לוי ויותם שמול עלו לדקות נדירות בליגה, עידו דוידי ושלו לוגשי שיפרו את מצבה של קבוצתו מעבר לקשת, קרינגטון העביר את ירושלים מעבר ל-100 הנקודות עם שלשה ודאנק של לוי היה הקינוח מבחינת הירושלמים, 65:107 בסיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully