וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו דרמטי בדרבי של ראשון לציון, הרצליה ניצחה באשדוד

הצהובים עלו ליתרון ראשון בדקה האחרונה של הדרבי בכדוריד, אך האדומים קבעו 26:26 בסיום. האלופה נכנעה בביתה, תאבד את הביתיות בפלייאוף?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 17.3/ספורט1

המחזור השמיני בשלב הבתים בליגת העל בכדוריד הושלם היום (שישי) - ובמרכזו עמד הדרבי של ראשון לציון בין הפועל למכבי. אחרי שכל צד יצא מנצח בדרבי אחד, הפעם הצדדים נפרדו בשוויון 26:26 עם דרמה גדולה. גיא גרא נתן יתרון ראשון במשחק למכבי 50 שניות לסיום, אך רועי ליבגוט קבע שוויון חמש שניות לפני הבאזר. אסטרשפקין בלט עם 8 שערים אצל הפועל, ניזרי הוביל את מכבי עם 9.

עוד בבית העליון, בני הרצליה השיגה 26:29 יוקרתי בחוץ על האלופה הפועל אשדוד. משמעות הניצחון היא שאם השתיים תיפגשנה ברבע גמר הפלייאוף, הרצליה תהנה מיתרון הביתיות. במשחק נוסף השיגה א.ס. רמת השרון 34:35 דרמטי אצל מ.כ. חולון בזכות שער מאוחר של טל הרשקוביץ שהוביל את המנצחת עם 6 שערים, בדיוק כמו איבן מושיץ' ורם טורקניץ.

הפועל ראשון לציון נגד מכבי ראשון לציון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
דרמה בדרבי של ראשון לציון/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
ריסטו וויאצ'יץ', שחקן הפועל אשדוד כדוריד. משה דהן, הפועל אשדוד, אתר רשמי
אשדוד הפסידה בבית. ריסטו וויאצ'יץ'/אתר רשמי, משה דהן, הפועל אשדוד

בבית התחתון ספגה הפועל חבל אילות תבוסת 38:23 ביתית מול אס"א תל אביב, שברחה אחרי שהובילה 13:15 בלבד במחצית. הפועל רמת גן שכבר השלימה עם ירידתה ללאומית נכנעה גם כן בביתה - 43:35 לקרית מוצקין - בעוד א.כ. נס ציונה שמרה על הבית עם 29:33 על הפועל קרית אונו שקירב אותה להבטחת המקום בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully