וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריאתלט שחר שגיב ישתתף באליפות ישראל אחרי 7 שנים של היעדרות

הפעם האחרונה בה השתתף שגיב באליפות ישראל היתה ב-2016 (כשהוא בן 21) והוכתר לאלוף ישראל שנה שנייה ברציפות

שחר שגיב. יחצ,
שחר שגיב/יחצ

שחר שגיב (28) הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל ממכבי תל אביב, ישתתף בחודש הבא באליפות ישראל בטריאתלון שתתקיים בכנרת (14.4.2023) לאחר היעדרות של 7 שנים מתחרות זו. הפעם האחרונה בה השתתף שגיב באליפות ישראל היתה ב-2016 (כשהוא בן 21) והוכתר לאלוף ישראל שנה שנייה ברציפות.

שגיב המדורג נכון להיום במקום ה-21 בדירוג האולימפי ובמקום ה-40 בדירוג העולמי החל לא מכבר את עונת התחרויות 2023 במהלכה הוא שואף להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז, קיץ 2024. כדי להבטיח את מקומו בפריז עליו להיות מדורג בין 55 הראשונים בדירוג האולימפי.

חודש לאחר אליפות ישראל יצא שגיב לתחרות השנייה של השנה בסבב אליפות העולם שתתקיים ביוקוהומה, יפן. בתחרות הראשונה שהיתה השנה באבו דאבי לפני כחודש סיים שגיב במקום ה-35.

עשרים וארבע שעות לפני התחרות חלה שגיב בוירוס מעיים ולמרות זאת החליט להתחרות. על השתתפותו באליפות ישראל הקרובה אמר: "בשנים האחרונות מועד התחרות לא התאים לתכנית המקצועית שלי ונעדרתי מהתחרות. השנה, זה מסתדר עם התכנית המקצועית שלי ואני מחכה בציפיה רבה לתחרות הזאת, שהיא חוויה מיוחדת בפני עצמה. אעשה הכל כדי לזכות בתואר אלוף ישראל בפעם השלישית בקריירה שלי"

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully