וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע רכישת הקבוצה: הפועל ירושלים רוצה להמשיך במומנטום בקרית אתא

עודכן לאחרונה: 18.3.2023 / 17:33

המחזור ה-20 בליגת העל (שבת, 20:20): הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' רוצה את המקום השלישי בטבלה ולהמשיך את המומנטום שעומד על עשרה ניצחונות רצופים על חשבון העולה החדשה שלא רוצה להסתבך בתחתית

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 17.3/ספורט1

המחזור ה-20 בליגת העל יימשך מחר (שבת, 20:20) באולם רמז בקרית אתא שם תארח הקבוצה המקומית את הפועל ירושלים. קרית אתא מגיעה למשחק מהמקום העשירי בטבלה כשבאמתחתה 6 ניצחונות ו-13 הפסדים, הפועל ירושלים מדורגת במקום הרביעי עם 12 ניצחונות ו-6 הפסדים, כשהיא צריכה להשלים משחק חסר בשבועות הקרובים.

המומנטום של קרית אתא נעצר בשבוע שעבר בחולון, אך מה שהדאיג יותר את אנשי הקבוצה הוא ההתאוששות של הפועל אילת והניצחון של גלבוע/גליל, שהעמיד את ההפרש בין העולה החדשה לקו האדום לשני משחקים בלבד. בקרית אתא צירפו את הפורוורד האוסטרלי קוואט נוי, שעשוי לערוך את הבכורה שלו בשבוע הבא, ובינתיים יקוו בקבוצה להסתדר גם בלי שחקן החיזוק החדש ולרשום הפתעה גדולה. לקרית אתא מאזן ביתי נאה של חמישה ניצחונות מעשרה משחקים, והיא מקווה להמשיך ולבנות עליו.

קאדין קרינגטון לצד זאק הנקינס הפועל ירושלים. לירון מולדובן
לא עוצרים. קרינגטון והנקינס/לירון מולדובן

המומנטום הנהדר של הפועל ירושלים נמשך בשבוע שעבר והקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' עומדת על עשרה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. ירושלים עדיין שואפת לסיים את העונה הסדירה במקום השלישי, מה שייתן לה משחק ביתי נוסף בבית העליון, וכדי לעשות זאת אין לה אפשרות להפיל משחקים עד לסיום, בהנחה שהפועל חולון תמשיך לנצח. לירושלים מחכה משימה חשובה בהמשך השבוע, במשחק החוץ נגד שטרסבורג, שם היא תנסה לזכות בראשות בית הטופ 16 בליגת האלופות, ובינתיים צפוי דז'יקיץ' לשחק ברוטציה רחבה בקרית אתא, כשברקע ההודעה הדרמטית אתמול על רכישת הקבוצה על ידי איש העסקים מתן אדלסון. החדשות הרעות בבירה הגיעו מכיוונו של עוז בלייזר שנחבל בכף ידו במשחק מול דיז'ון וייעדר בשבועיים הקרובים, כשלאחר מכן יעבור הערכה מחודשת לגבי חזרתו לאימוני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully