וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד נגד סביליה, יובנטוס מול ספורטינג באירופית

עודכן לאחרונה: 17.3.2023 / 15:23

הגרלת רבע הגמר זימנה לשדים האדומים מפגש עם האנדלוסים שניצחו אותם בחצי הגמר ב-2020, הביאנקונרי יתארחו בליסבון בגומלין. בנוסף: לברקוזן - סן ז'ילואז, פיינורד - רומא. וגם: רפאלוב ואנדרלכט מול אלקמאר ברבע גמר הקונפרנס ליג

תקציר: ארסנל הפסידה בפנדלים לספורטינג והודחה מהליגה האירופית/ספורט1

שעה קלה אחרי הגרלת רבע גמר ליגת האלופות, בעיר ניון שבשווייץ נערכו גם הגרלות רבעי וחצאי גמר הליגה האירופית והקונפרנס ליג.

מרכוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד לצד אריק טן האח. רויטרס
יונייטד שוב מול סביליה בליגה האירופית. טן האח ורשפורד/רויטרס

הליגה האירופית

במוקד רבע גמר הגמר, מנצ'סטר יונייטד, שכבר הדיחה את ברצלונה ובטיס הספרדיות בשני הסיבובים האחרונים, שוב תפגוש יריבה מספרד כשהוגרלה לארח את סביליה במשחק הראשון מבין השניים. זהו שחזור חצי גמר המפעל ב-2020, אז ברונו פרננדש כבש ראשון מפנדל, אבל סוסו ולוק דה יונג הפכו במשחק והעלו את הנציגה הספרדית לגמר ב"עונת הקורונה", כך שזהות העולה נקבעה ב-90 דקות וכעבור חמישה ימים סביליה כבר הניפה את הגביע בפעם השישית והאחרונה שלה בינתיים.

עוד בהגרלת רבע הגמר, יובנטוס תפגוש את ספורטינג ליסבון והגומלין ייערך בפורטוגל. איטלקיה נוספת, רומא שזכתה בקונפרנס ליג בעונה שעברה, תפגוש את פיינורד לקרב מסקרן במיוחד. גם הגרלת חצאי הגמר נערכה והפייבוריטיות לזכות, יונייטד ויובנטוס, עשויות לפגוש זו את זו בחצי.

הגרלת רבע הגמר:

מנצ'סטר יונייטד - סביליה
יובנטוס - ספורטינג ליסבון
לברקוזן - אוניון סן ז'ילואז
פיינורד - רומא

הגרלת חצי הגמר:

יובנטוס/ספורטינג ליסבון - מנצ'סטר יונייטד/סביליה
פיינורד/רומא - לברקוזן/אוניון סן ז'ילואז

הגמר השנה ייערך בבודפשט לעיני כ-65 אלף צופים. רבעי הגמר יתקיימו ב-13 וב-20 באפריל, משחקי חצי הגמר ב-11 וב-18 במאי והגמר בהונגריה ב-31 במאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני אנדרלכט חוגגים, ליאור רפאלוב במרכז. רויטרס
יפתיעו גם בהולנד? רפאלוב ושחקני אנדרלכט חוגגים בוויאריאל/רויטרס

קונפרנס ליג

שמינית הגמר הייתה דרמטית למדי ובמוקד היה ניצחונה הגדול של אנדרלכט וליאור רפאלוב בספרד על ויאריאל. כעת הישראלי בן ה-36 וחבריו ינסו להפתיע גם את אלקמאר ההולנדית ברבע הגמר, אותה יארחו במפגש הראשון מבין השניים ואם יצליחו יפגשו בחצי הגמר את המנצחת בין ווסטהאם לגנט.

לך פוזנן המפתיעה תנסה לחלוף על פני פיורנטינה וברבע הגמר הנוסף תארח תחילה באזל את ניס, שכזכור העפילה לשלב הבתים אי שם בחודשי הקיץ לאחר 120 דקות בגומלין נגד מכבי תל אביב.

הגרלת רבע הגמר:

לך פוזנן - פיורנטינה
גנט - ווסטהאם
אנדרלכט - אלקמאר
באזל - ניס

הגרלת חצי הגמר:

לך פוזנן/פיורנטינה - באזל/ניס
גנט/ווסטהאם - אנדרלכט/אלקמאר

משחקי רבע הגמר בקונפרנס ליג ייערכו ב-13 וב-20 באפריל ומשחקי חצי הגמר ב-11 וב-18 במאי, בזהה לליגה האירופית. הגמר ייערך ב-7 ביוני באצטדיון "אדן ארנה" בפראג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully