וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי ה-6 בשרלרואה? "רפאלוב צריך לקצץ כדי להמשיך באנדרלכט"

הישראלי וחבריו חגגו העפלה לרבע גמר הקונפרנס על חשבון ויאריאל, בבלגיה עסקו בעתידו של הקשר בן ה-36 שמסיים חוזה: "הוא רוצה להמשיך לשחק", הבהיר סוכנו דודו דהאן

תקציר ניצחונה של אנדרלכט 0:1 על ויאריאל בקונפרנס ליג/ספורט1

ליאור רפאלוב פתח אמש (חמישי) בהרכב אנדרלכט והיה שותף לניצחון המפתיע של הבלגים 0:1 על ויאריאל, בדרך לשלב רבע גמר הקונפרנס על חשבון הצוללת הצהובה שהייתה פייבוריטית ברורה במפגשים ביניהן. עם זאת, לקראת העונה הבאה עתידו של הקשר שהוחלף בדקה ה-64 לוט בערפל.

הישראלי יחגוג את יום הולדתו ה-37 בחודש הבא ובתקשורת הבלגית טוענים שהוא יצטרך לקצץ משמעותית בחוזהו שמסתיים בתום העונה, אחרת לא יישאר באנדרלכט לעונה שלישית. לאחרונה הוא הוזכר כמועמד לקבוצות בליגת ה-MLS בארצות הברית, אבל בבלגיה מעריכים שאין בכוונתו לעזוב את המדינה וגם נקבו בשם של מועמדת רצינית לצרפו.

שחקני אנדרלכט חוגגים, ליאור רפאלוב במרכז. רויטרס
פרישה לא על הפרק. רפאלוב/רויטרס

"ליאור רוצה להמשיך לשחק כדורגל עוד שנתיים או שלוש", הבהיר בריאיון בבלגיה סוכנו, דודו דהאן, והוסיף ש"גם אנדרלכט אופציה עבורו, אבל יש קבוצות אחרות שמעוניינות".

בבלגיה סימנו את שרלרואה ממרכז הטבלה בבלגיה כמי שתנסה לצרפו ולהפוך לקבוצה הבלגית הרביעית שבמדיה הישראלי ישחק, אחרי קלאב ברוז' ואנטוורפן. בעבר כבר שיחקו בשרלרואה דודו ביטון, מתן אוחיון, איתן טיבי, תמיר כחלון וגם חאתם עבד אלחמיד עבר שם בהשאלה בצעירותו ורשם הופעה אחת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

כשנשאל דהאן אם רפאלוב מתכוון לחזור לישראל או לנסות יעד אחר מעבר לים, הוסיף: "זה הגיוני שליאור יעדיף קבוצות מבלגיה, זו המדינה שהוא חי בה הרבה שנים, אבל זה לא בהכרח ישפיע על ההחלטה", סיכם דהאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully