וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א שמרה על המומנטום, סורקין: "חובה להישאר צנועים"

17.3.2023 / 8:44

דני דבורין צפה מקרוב במכבי תל אביב חוגגת על באסקוניה ולאחר המשחק ראיין את רומן סורקין, שהודה: "רק בדקה האחרונה ידעתי שננצח"

ניצחון הבית של מכבי תל-אביב (אמש) על באסקוניה הושג לאחר לא מעט דפיקות לב מואצות של אוהדיה, שכן הקבוצה הספרדית שמה לעצמה מטרה ברורה והיא: לא לשוב לבייתה בידיים ריקות. היה קשה, אבל הצהובים סיימו את המאבק בטעם מתוק, שהניב ניצחון בתוצאה 79:93.

מבחינתו של מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש, חשוב היה ששחקניו ימשיכו את המומנטום שיצרו בניצחונותיהם על פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס. ואכן כך קרה. בסיום המשחק, כששאלתיו האם מבחינתו ניתן לקבוע שמכבי תל אביב עלתה על דרך המלך, תשובתו הייתה: " אני נזהר מלומר זאת, מפני שעדיין יש לנו מה להוכיח".

עודד קטש עם שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
השמחה הורגשה היטב בחדר ההלבשה הצהוב/דני מרון

על הפרקט היה זה יום נפלא לווייד בולדווין שסיים את המשחק עם 24 נקודות, ובעקבותיו לורנזו בראון שקלע 17 נקודות וג'וש ניבו שהוסיף 15. בחדר ההלבשה המכבי הורגשה שימחת הניצחון, שכאמור הושג בתום מאבק איתנים. פניתי שם לראיון קצר עם רומן סורקין, שכמו חבריו האחרים נשם לרווחה.

רומן, מתי ידעת בוודאות שהניצחון ישאר בהיכל?
"למען האמת, רק בדקה האחרונה של המשחק. מתמיד אני מודע לכך שכל עוד המשחק חי ונושם, הכל אפשרי. לכן לא הייתי בטוח בניצחון, כל עוד יכולה הייתה באסקוניה למחוק את היתרון שייצרנו".

עד כמה היה קשה מול באסקוניה?
"באסקוניה היא ללא ספק קבוצה מדהימה, וגם עכשיו, אחרי הניצחון היקר, חובה עלינו להישאר צנועים".

כיצד אתה מעריך את המשחקים שעוד נותרו לכם ביורוליג?
"אני באמת חושב שאנחנו בדרך בנכונה, אבל כל אחד מהמשחקים שנותרו לנו יהיה מכריע וכך נתייחס אליהם. שוב אני מדגיש, הבה נישאר צנועים".

דני דבורין מראיין את רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. שני רומנו, מערכת וואלה!
הריאיון שאחרי הניצחון/מערכת וואלה!, שני רומנו

הדרמה ביד אליהו הייתה בשיאה, כאשר מכבי תל-אביב נקלעה למצוקה, איבדה יתרון משמעותי, אולם ידעה לשוב לעצמה, בזכות הנחישות, ועידוד מדהים של אוהדיה ביציעים. לפני שלושה ימים שידרתי וכתבתי שעודד קטש יכול להוביל את קבוצתו עד לפיינל פור של היורוליג, הגם שהדרך לשם רצופה במיכשולים לא מעטים. זוהי ליגה שבה כל תוצאה אפשרית, ואנחנו רואים זאת כמעט מידי שבוע בשבוע.

במילים אחרות: אין משחקים קלים, ומי שחושב אחרת טועה. לא סתם אמר אמש עודד קטש "שהמשחק הכי גדול שלנו העונה צריך להיות ביום חמישי הבא, מול וילרבאן בחוץ". הניצחון על באסקוניה הוא כבר היסטוריה ומשימתה העכשוית של מכבי תל-אביב היא להמשיך ולכתוב אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully