וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדמון יערוך בכורה בהרכב חדרה, נס ציונה "מנסה להינצל כל עוד יש סיכוי"

עודכן לאחרונה: 17.3.2023 / 16:01

קורצקי פוגש את הקבוצה שעליה גבר במחזור האחרון, אך לא ימשיך עם אותם 11: "רוצים להבטיח הישארות מוקדם ככל האפשר". בן הרוש ואוסמן צפויים לפתוח אצל נועלת הטבלה שמחפשת ניצחון ראשון תחת דורה (שבת, 18:30)

מחזור 27הסתיים18/03/2023
הפועל חדרה
  • לוי (54)
2:1
  • (49) טרוסט
  • (68) סטויאנוב
סקציה נס ציונה
תקציר ניצחונה של הפועל חדרה 1:3 על סקציה נס ציונה/ספורט1

הפועל חדרה

הפועל חדרה תארח מחר את סקציה נס ציונה (שבת, 18:30) בפתיחת משחקי הפלייאוף התחתון, שבוע אחרי שגברה עליה 1:3 במחזור הסיום של הליגה הסדירה. בחדרה רוצים לרשום ניצחון נוסף כדי להבטיח כמעט סופית את עניין ההישארות בליגה ולהתפנות להכנות לקראת העונה הבאה.

המאמן מנחם קורצקי, שצפוי להמשיך בתפקידו גם בעונה הבאה, מתכנן לבצע שינויים בהרכב לעומת זה שניצח בשבת, כאשר שחקן נבחרת הנוער אלעד מדמון, שהשבוע האריך את חוזהו עד 2028, מתוכנן לערוך בכורה ב-11 בבוגרים. רוסלן ברסקי מוצהב ומנשה זלקה שלא שיחק במשחק הקודם יפתח במקומו בקישור.

"אנחנו פוגשים את אותה קבוצה בתוך שבוע וזה לא קל", אמר קורצקי, "ראינו את היכולות של נס ציונה ואנחנו יודעים שהם מסוכנים ונצטרך להיערך בהתאם. אני יודע שמצפה לנו משחק קשה מאוד מכל המובנים. כמובן שנעשה הכל לבוא מוכנים ולנצח על מנת להבטיח מוקדם ככל האפשר את ההישארות".

אלעד מדמון שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
בכורה בהרכב בבוגרים. מדמון/שלומי גבאי

סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה תצא מחר למשחק חוץ נגד הפועל חדרה ותנסה לעצור רצף שלילי של 11 משחקים רצופים ללא ניצחון. המאמן שלומי דורה שממשיך לקבל גיבוי מראשי המועדון, משווע גם הוא לניצחון ראשון מאז הגיע לתפקידו לפני 10 משחקים. מאזנה של נס ציונה תחת דורה הוא שתי נקודות ממתוך 30 אפשריות, אך אין אחד במועדון שמשלים בשלב זה עם ירידת ליגה. "כל עוד יש סיכוי ננסה להציל את עצמנו מירידה", אמר גורם בקבוצה.

נועלת את הטבלה מתחילה את משחקיה בפלייאוף התחתון כשהיא בפער של שבע נקודות מחוף המבטחים. המאמן דורה יקבל בחזרה את עומרי בן הרוש, שסיים לרצות עונש הרחקה וצפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי, גם מוחמד אוסמן שהחלים מפציעה צפוי לפתוח ב-11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שלומי דורה מאמן סקציה נס ציונה. שלומי גבאי
ישיג סוף סוף ניצחון ראשון? דורה/שלומי גבאי

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו חמש פעמים בליגת העל: בשבוע שעבר ניצחה הפועל חדרה 1:3 בחוץ ובפברואר 2020 ניצחה 0:1 בבית, כאשר שלושה משחקים נוספים הסתיימו בתיקו. חדרה ניצחה 0:1 גם בגביע בדצמבר 2018.

* כך, הניצחון האחרון של סקציה נס ציונה היה בפברואר 1997, עם 0:3 ביתי בליגה הארצית (השנייה דאז) מצמד של שלומי אירים ושער של אורן טסה.

* הפועל חדרה ספגה שלישיות בשני משחקי הבית האחרונים וללא ניצחון בשבעה משחקים רצופים כמארחת (ארבע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים).

* נס ציונה ברצף של שבעה הפסדים (הארוך ביותר של קבוצה כלשהי העונה) וללא ניצחון ב-11 המחזורים האחרונים, כך שהיא הקבוצה היחידה בליגת העל שטרם ניצחה ב-2023.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: נתניה
קהל: 648

משחקי המחזור ה-27:

שבת, 15:00: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט2)
שבת, 17:30: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 18:30: הפועל חדרה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד

ראשון, 19:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:15: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully