וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור הורחק שתי דקות אחרי שעלה מהספסל, 1:6 מוחץ לדורטמונד

עודכן לאחרונה: 18.3.2023 / 23:59

הופנהיים ניצחה לראשונה מאז אוקטובר, החלוץ הישראלי ראה אדום ישיר (71) ב-1:3 על הרטה. צמדים להאלר ורויס הקפיצו את דורטמונד זמנית לפסגה, לייפציג הפסידה

תקציר: הופנהיים - הרטה ברלין 1:3/ספורט 1

המחזור ה-25 בבונדסליגה המשיך הערב (שבת) עם חמישה משחקים נוספים, כשבורוסיה דורטמונד פירקה 1:6 את קלן ועלתה לפחות זמנית לפסגה. מונס דאבור הורחק שתי דקות לאחר שעלה מהספסל באדום ישיר בניצחון של הופנהיים, לייפציג הפסידה לבוכום ועשויה לאבד את המקום ברביעייה הראשונה.

צפו בתקציר ניצחונה של בורוסיה דורטמונד על קלן

תקציר: בורוסיה דורטמונד - פ.צ. קלן 1:6/ספורט 1
סבסטיאן האלר שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג שער. רויטרס
סימן לבאות? סבסטיאן האלר/רויטרס

דורטמונד - קלן 1:6

הרצף המושלם של דורטמונד מאז פגרת המונדיאל נקטע עם הפסד 2:0 לצ'לסי והדחה מליגת האלופות וזה נמשך עם ה-2:2 בדרבי מול שאלקה במחזור הקודם, אבל לפחות עד מחר היא שוב בפסגה והלחץ עובר לבאיירן מינכן. המארחת נקמה בקלן על ההפסד 3:2 בסיבוב הקודם, כשגם סבסטיאן האלר התחיל להיכנס לעניינים עם צמד. הפורטוגלי רפאל גריירו כבש אחרי צירופי מסירות נאים בדקה ה-15, אחרי שתי דקות בישל להאלר ובדקה ה-32 הכין גם למרקו רויס שסובב פנימה. דונייל מאלן ההולנדי ירה את הרביעי בדקה ה-36 ומנגד דייבי זלקה רק צימק (42) לפני שדורטמונד סיפקה עוד צמד מהיר במחצית השנייה, עם האלר בריבאונד אחרי כדור חופשי של מחמוד דאהוד למשקוף (69) ורויס אחרי הקפצות של האלר ומאלן (70). שני הכוכבים השלימו צמדים אישיים.

מונס דאבור שחקן הופנהיים גולש לרגלי דודי לוקבאקיו שחקן הרטה ברלין. Matthias Hangst, GettyImages
ניצחון בטעם מר. דאבור/GettyImages, Matthias Hangst

הופנהיים - הרטה ברלין 1:3

בקרב תחתית לוהט, מונס דאבור וקבוצתו אירחו את הרטה בניסיון להשיג סוף סוף ניצחון ראשון אחרי 14 מחזורים, כאשר האחרון היה על שאלקה במסגרת הליגה בחודש אוקטובר, ומיד אחריו במסגרת הגביע. עם המאזן העגום הזה, המארחת ראתה את אנדריי קראמריץ' כובש צמד מהנקודה הלבנה (24 ו-37) ואת איחלאס בבו נועץ את השלישי (51) במבצע סולו מרשים. בדקה ה-69 החלוץ הישראלי עלה מהספסל, וכעבור שתי דקות הורחק אחרי תיקול חריף. זה היה האדום הישיר הראשון בקריירה של דאבור והשני בסך הכל אחרי שבמדי גרסהופרס נשלף לעברו צהוב שני במאי 2017. עם החיסרון המספרי בדקות האחרונות, סטבן יובטיץ' (90+3) הספיק לצמק, אבל המארחת ניצחה בסופו של דבר ועלתה מעל הקו האדום.

צפו בתקציר ניצחונה של בוכום על ר.ב. לייפציג

תקציר: בוכום - ר.ב. לייפציג 0:1/ספורט 1
שחקני בוכום חוגגים. GettyImages
נציחון יוקרתי. שחקני בוכום חוגגים/GettyImages

בוכום - ר.ב לייפציג 0:1

בלייפציג עדיין מלקקים את הפצעים אחרי השביעייה שהם חטפו ממנצ'סטר סיטי והחמישייה של הולאנד וכבר בשבת יש לה משחק קריטי שהפסד בו עשוי להוציא אותה מהטופ 4. דווקא מול קבוצת התחתית שרשמה במחזור האחרון ניצחון ראשון אחרי ארבעה מחזורים רצופים עם 0:2 על פ.צ. קלן, השוורים התקשו מול בוכום. בדקה ה-49 ארהן מסוביץ' הפתיע את לייפציג עם נגיחה לרשת של יאניס בלאסוויץ'. האורחת עשתה חילופים התקפיים וניסתה למצוא את השוויון בדקות שנותרו, אבל בוכום נותרה עם שלוש נקודות יקרות, בעוד באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד יוכלו לברוח ללייפציג שעשויה לאבד את המקום שלה בטופ 4 בהמשך המחזור.

seperator

משחקים נוספים:

שטוטגרט - וולפסבורג 1:0
לוולפסבורג: עומאר מרמוש (56)

אוגסבורג - שאלקה 1:1
לאוגסבורג: ארנה מאייר (51), ארמדין דמירוביץ' (הורחק, 54). לשאלקה: מאריוס באטלר (90+3, בפנדל)

משחקי יום ראשון בגרמניה

אוניון ברלין - פרנקפורט
באייר לברקוזן - באיירן מינכן
מיינץ - פרייבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully