וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואט נוי חתם בקרית אתא, ג'סטין גורהאם עזב את גלבוע/גליל

16.3.2023 / 14:29

האוסטרלי ממוצא דרום סודאני הצטרף עד לסיום העונה, יממה בלבד לאחר שזכה באליפות אוסטרליה עם סידני קינגס. הפורוורד של נועלת הטבלה עבר לריטאס וילנה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 16.3/ספורט1

עירוני קרית אתא הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הפורוורד האוסטרלי ממוצא דרום סודאני קוואט נוי עד לסיום העונה. נוי זכה רק אתמול עם סידני קינגס באליפות אוסטרליה אחרי ניצחון בסדרת הגמר 2:3 על ניו זילנד ברייקרס של מודי מאור, כשבמשחק האליפות הוא תורם 11 נקודות מהספסל.

נוי (25, 2.01) ברח בגיל צעיר מסודאן דרך מצרים לאוסטרליה. הוא גדל בניו קאסל וקלע 9.1 נקודות למשחק כשנבחרת אוסטרליה זכתה במדליית הארד באליפות העולם עד גיל 17 ב-2014. בשלב הזה עבר לארצות הברית, שיחק בשתי אקדמיות לפני שהגיע לאוניברסיטת טקסס כריסטיאן בה שיחק שנתיים. כשסיים את לימודיו חזר לאוסטרליה וחתם על חוזה ארוך טווח בקיירנס, אך באמצע עונתו השנייה נפצע בצורה לא פשוטה. הוא הועבר לקבוצת הפיתוח, וביוני 2022 חתם בסידני במדיה קלע 7.8 נקודות למשחק.

קרית אתא נמצאת בעמדה טובה כדי להישאר בליגת העל לעונה נוספת אחרי שגברה בשבועות האחרונים על הפועל אילת ועירוני נס ציונה. הקבוצה תפגוש במחזור הליגה הקרוב את הפועל ירושלים כשבעוד שבועיים תצא למשחק חוץ חשוב נגד הפועל גלבוע/גליל, נועלת הטבלה.

ג'סטין גורהם, שחקן הפועל גלבוע/גליל. קובי אליהו
עוזב את ישראל. גורהם/קובי אליהו

עוד בליגת העל, נועלת הטבלה הפועל גלבוע/גליל הודיעה כי נענתה לבקשת השחקן ג'סטין גורהם לעזוב את הקבוצה. הפורוורד ביקש לעזוב בעקבות הצעה מריטאס וילנה הליטאית, אליה עבר מיידית. האמריקאי העמיד ממוצע של 13.1 נקודות למשחק אצל הצפוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully