וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו כהן ואווה פביאן אלופי ישראל ב-5 ק"מ במים פתוחים

שחיין הפועל ירושלים זכה לראשונה בתואר זה, שחיינית הפועל בית שמש שמרה על התואר מאשתקד. שלושה הונגרים ושלוש הונגריות זכו במקומות הראשונים במשחה הפתוח

הישראליות שזכו במקומות הראשונים במים פתוחים. לידור גולדברג, איגוד השחייה,
שלוש הישראליות שזכו במקומות הראשונים/לידור גולדברג, איגוד השחייה

זיו כהן ואווה פביאן זכו היום באליפות ישראל הפתוחה ל-5 ק"מ במים פתוחים, שהתקיימה באילת, בהשתתפות ישראלים וישראליות, שחיינים ושחייניות זרים. מחר תתקיים אליפות ישראל בשליחים ל-5 ק"מ ובשבת אירוע השיא: המשחה ל-10 ק"מ, כחלק מהסבב האירופי, בהשתתפות אלופי עולם ואירופה ואלופים אולימפיים.

כהן, שחיין הפועל ירושלים שזכה בחודש שעבר באליפות ישראל ל-5 ק"מ גם בבריכה, זוכה בתואר זה בפעם הראשונה. השחיין, שיחגוג 21 החודש, סיים במקום החמישי הכללי וראשון בין הישראלים עם זמן של 54:44.1 דקות. ארבע שניות אחריו (מקום 6 כללי) הגיע מאור גורלניק (הפועל בת-ים) עם 54:48.2 דקות ושלישי הגיע עדן פלורס פרטין מהפועל עמק יזרעאל (55:38.5 דקות).

עבור השחיינים הזרים היוותה התחרות אימון מצוין לקראת המשחה ל-10 ק"מ שיתקיים בשבת באותו חוף. בשלושת המקומות הראשונים סיימו שלושה הונגרים: במקום הראשון זכה דוד ביתלהם בן ה-19, בזמן של 51:38 דקות, אחריו כריסטוף רזובסקי (51:53.8 דקות) ושלישי הונור קובאץ סרס עם 52:05.8 דקות. האיטלקי גרגוריו פלטריניירי הגיע שביעי עם 55:03.3 דקות.

פביאן, שחיינית הפועל בית שמש, שמרה על התואר שלה משנה שעברה, כשהגיעה ראשונה בין הישראליות וחמישית בדירוג הכללי, בזמן של 57:05 דקות. קרב גדול בין שלוש ישראליות, היה על שני המקומות הנוספים על הפודיום הישראלי, ורק מצלמת הפוטו פיניש הצליחה להכריע את המיקום הסופי. עומר שוורץ (מכבי קרית ביאליק) בת ה-16 סיימה שניה (9 כללי) עם 58:09.4 דקות, אורין גבלן (הפועל עירוני הוד השרון) שלישית עם 58:09.7 דקות ועדן גירלואנצה (הפועל בית שמש) רביעית עם 58:10.5 דקות.

הונגריה שלטה גם בשלושת המקומות הראשונים בנשים: בטינה פביאן ניצחה עם 56:49 דקות, מירה סזימצק סיימה שניה עם 56:51.8 דקות ורקה רוחאץ שלישית עם 56:55.1 דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully