וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמד בראון-בולדווין, אוהדי מכבי ת"א ועוד: ברוקאל מדבר

עוזר מאמן הצהובים התראיין בספרד לקראת המשחק מול באסקוניה: "לקח לנו זמן להניע, המשחק הראשון נגדם לא משקף את הפערים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.3/ספורט1

מכבי תל אביב תארח הערב (חמישי, 21:05) את באסקוניה במסגרת היורוליג, כשעל הספסל שלה יישב מי שמכיר מצוין את הקבוצה הספרדית. עוזר מאמן הצהובים, ז'וספ מריה ברוקאל, מילא את אותו תפקיד גם בבאסקוניה בעונת 2019/20, ועל רקע זה הוא התראיין לקראת המשחק לעיתון "אל קוראו" בוויטוריה, כדי לספק התייחסות לשתי הקבוצות.

"לקח לנו זמן להניע. עכשיו הקבוצה יותר מחוברת. היו תקופות שבולדווין או בראון היו פצועים וכל אחד מהם לקח על עצמו יותר, אבל עכשיו שניהם ביחד והמטרה שלנו היא למצוא את האיזון ביניהם. אנחנו בדרך לשם, אבל יש מקום לשיפור", אמר ברוקאל בנוגע לצמד הגארדים המוביל של מכבי תל אביב.

על ווייד בולדווין עוזר המאמן הרחיב, כיוון שהקלע לבש את מדי באסקוניה רק בעונה שעברה: "הוא שחקן מאוד מחויב ותחרותי, הוא מרגיש בנוח באווירה שיש כאן, בסגנון המשחק שמתאים לו מאוד, בעיר, בחדר ההלבשה ועם המאמן. הוא מאוד שמח, נולד לו בן חדש כאן ויש לו אופציה להמשיך".

עוזר מאמן מכבי תל אביב, ז'וספ מריה ברוקאל. אודי ציטיאט
מכיר היטב את באסקוניה. ז'וספ מריה ברוקאל/אודי ציטיאט

ברוקאל, שחווה את הקהל של פנאתינייקוס כששימש כעוזר המאמן שלה בעבר, דיבר גם על האווירה בהיכל: "קשה לתאר זאת במילים. אתה מרגיש איך האוהדים דוחפים חזק במשך כל המשחק. והקהל מכבד, הם לא קיצוניים. אין סכנה כמו שקורה בכל דרבי באתונה".

על באסקוניה הוסיף: "זו קבוצה התקפית ביותר, שם היה לנו משחק רע מאוד שלא משקף את הפערים. זה היה המשחק הראשון שלנו בספרד, הקצב שם הרבה יותר גבוה מפה ומצאנו את עצמנו בסיטואציה שלא היינו בה לפני כן. הם קבוצה שקשה מאוד לעצור, הקהל ייהנה לראות אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully