וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפנטינו ימשיך עד 2027: "לכל אוהביי ושונאיי, אני אוהב אתכם"

נשיא פיפ"א נבחר מחדש לאחר שאף אחד לא התמודד מולו, והשווה את היבחרותו לראשונה להתאוששות של רואנדה מרצח העם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.3/ספורט1

מבלי שאף אחד יתמודד מולו, ג'אני אינפנטינו נבחר היום (חמישי) מחדש לנשיא פיפ"א וימשיך בתפקידו עד 2027. השוויצרי נכנס לתפקיד ב-2016 במקום ספ בלאטר, כך שהוא ישלים למעלה מעשור בתפקיד.

ההליך הפורמלי התרחש היום בכנס שפיפ"א קיימה בקיגאלי, בירת רואנדה. אינפנטינו, שזכור כמי שסיפק בעבר ציטוטים משונים, עשה זאת גם הפעם כשהשווה את היבחרותו ב-2016 להתאוששות של המדינה האפריקאית מרצח העם שפקד אותה בשנות ה-90.

אינפנטינו סיפר כי כאשר ביקר ברואנדה ב-2015 כחלק ממסע הקמפיין שלו, הנציגים האפריקאים סיפרו לו שלא יתמכו בו והוא היה קרוב לוויתור על ההתמודדות. הביקור שלו במוזיאון במדינה שעוסק ברצח העם עודד אותו לא לוותר, בדיוק כמו שהמדינה התאוששה מהזוועות.

ג'אני אינפנטינו, נשיא פיפ"א. רויטרס
ממשיך בתפקיד. אינפנטינו/רויטרס

הנשיא הנבחר גם ניצל את ההזדמנות כדי לשלוח מסר למי שאינם נחשבים לתומכיו: "לכל מי שאוהב אותי, ואני יודע שיש הרבה כאלה, ולכל מי ששונא אותי, כן, יש כמה, אני אוהב אתכם, במיוחד היום".

אינפנטינו אף התייחס לסיום שיתוף העפולה עם "EA SPORTS" בנוגע למשחק פיפ"א. יצרנית המשחקים סירבה לעמוד בדרישת התשלום של פיפ"א עבור השימוש בשמה במשחק הפופולרי, ולדברי הנשיא הארגון יתמודד מולם ראש בראש: ""המשחק החדש (פיפ"א 27,26,25 וכן הלאה) יהיה הטוב ביותר לכל ילד וילדה, חדשות בעניין ייצאו בקרוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully