וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל משחק תהיה חשיבות: מענקים בפלייאוף יינתנו על ניצחון ותיקו

16.3.2023 / 8:53

פרט למענקים על פי המיקום בתום העונה, במנהלת יעניקו תמריצים גם על תוצאות, כאשר בפלייאוף העליון הסכום כפול מבתחתון. יעודד פלייאוף שוויוני?

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

בסוף השבוע ייפתח שלב הפלייאוף בליגת העל בשני הבתים, העליון והתחתון. בעבר הרחוק חולקו לקבוצות מענקים על פי המיקומים הסופיים בליגה בתום העונה, אבל גם העונה יימשכו התמריצים לקבוצות על ניצחונות ותוצאות תיקו. את הכסף מעבירה מנהלת הליגות במטרה לייצר מוטיבציה לקבוצות לשחק עד המחזור האחרון, גם אם המיקומים ייקבעו כבר במהלך שלב הפלייאוף עוד לפני שהעונה תגיע לסיומה.

קבוצות הפלייאוף העליון יקבלו מענקים כפולים על הישגים אל מול קבוצות הפלייאוף התחתון. על ניצחון בפלייאוף העליון תקבל קבוצה 140 אלף שקל ועל תוצאת תיקו 70 אלף שקל. בפלייאוף התחתון ניצחון יהיה שווה לקבוצה 67 אלף שקל ותוצאות תיקו 33.5 אלף שקל.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. דני מרון
לכל משחק יש משמעות. שחקני הפועל ירושלים/דני מרון

עם פתיחת הפלייאוף בשבת יש מאבק מאוד צמוד על המקום הרביעי, שעשוי להקנות כרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג, בין הפועל ירושלים, מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד. לכולן סיכוי שווה לסיים במקום הרביעי, כך שגם זה וגם סכומי הכסף שייכנסו על כל תוצאת ניצחון או תיקו, אמורים למשוך את הקבוצות לעשות פלייאוף איכותי.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully