וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בכוננות באסקוניה: "השחקנים באים עם אש בעיניים למשחק הזה"

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 8:48

הצהובים יארחו את יריבתם הישירה לפלייאוף, שהתעללה בהם במשחק הראשון בוויטוריה. קולסון: "מה שהם עשו לנו לא בסדר, זה פגע בנו". ג'ייק כהן: "ניצחנו כבר משחקים גדולים, יודעים מה זה דורש מאיתנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.3/ספורט1

מכבי תל אביב תקווה להמשיך במומנטום בו היא נמצאת כשתארח הערב (חמישי, 21:05) את באסקוניה הספרדית במסגרת המחזור ה-29 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של 15 ניצחונות ו-13 הפסדים, בדיוק כמו באסקוניה, ז'לגיריס קובנה ופרטיזן בלגרד הנאבקות איתה על המקום השמיני נכון לעכשיו, ומרכיבות את המקומות השישי עד התשיעי בטבלה.

כאמור, הצהובים מגיעים למשחק בעיצומו של מומנטום נהדר אחרי שני הניצחונות על היריבות הטורקיות בשבוע שעבר, שגם שיפר את הביטחון של מכבי שמאמינה שהמטרה היא בהישג יד, וגם שיפר את מצבה בטבלה בצורה משמעותית.

בונזי קולסון, מכבי תל אביב. דני מרון
"לקחנו אישית את התבוסה בבאסקוניה". בונזי קולסון/דני מרון

אם המשימה שעומדת לפניה לא מספיקה כדי להעלות את רף המוטיבציה והאינטנסיביות, אז במכבי זוכרים מצוין את התבוסה הקשה שבאסקוניה הנחילה לה בסיבוב הראשון 116:87. "השחקנים באים עם אש בעיניים למשחק הזה מהרבה סיבות, אבל בשבילם זה קודם כל משחק אישי", סיפרו במועדון.

"כולנו לקחנו את ההפסד ההוא אישית. מה שהם עשו לנו היה לא בסדר וזה פגע בנו", הודה בונזי קולסון. "אני חושב שההגנה שלנו השתפרה. ההתקפה שלהם מהירה וזה אתגר. יש להם סגנון משחק אחר. מרכוס האוורד שחקן מוכשר, צריך לכפות עליו זריקות קשות".

"עוד לא השגנו דבר, יש עוד הרבה מטרות להשיג. זאת צורת המחשבה שאנחנו צריכים להתמיד בה", הבהיר ג'ייק כהן, "אני מנסה להתייחס לכל משחק כאילו הוא הכי חשוב, כי ככה זה במכבי. ניצחנו משחקים גדולים ואנחנו יודעים מה זה דורש מאיתנו. משלמים לי בשביל לעשות את זה - להישאר מוכן כדי להיות מוכן ברגע שקוראים לי. התפקיד שלי הוא לעזור לקבוצה לנצח וזה מה שאני שמח לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully