וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך: "עשיתי בחירה נכונה, אני עדיין כועס כשמכבי תל אביב מפסידה"

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 8:29

שחקנה החדש של זלצבורג בריאיון באוסטריה: "הגעתי למקום שמפתח שחקנים צעירים, המתקנים פה פשוט וואו. מכבי ת"א? בקשר עם שחקנים משם"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.3/ספורט1

אחרי שפרץ בסערה בנבחרת הנוער ולאחר מכן במכבי תל אביב, אוסקר גלוך עורך את טבילת האש הראשונה שלו בקבוצה מעבר לים ונכנס לעניינים במדי זלצבורג - המועדון הכי מפואר באוסטריה. בריאיון לתקשורת המקומית הוא התייחס להתאקלמות שלו בקבוצה החדשה, ההחלטה לעבור לאוסטריה וכמובן, גם על מכבי תל אביב.

על ההחלטה לעבור לזלצבורג: "זלצבורג זה מקום שמפתחת שחקנים צעירים וזה בדיוק מה שרציתי עבורי כשהגעתי לכאן. עשיתי החלטה נכונה. עכשיו זה תלוי בי ואני מאמין שאתפתח וגם אביא כאן מספרים. היה קשה בהתחלה מבחינת מזג האוויר. לא ידעתי שיש פה שלג והטמפרטורה צונחת ל-0 מעלות, אבל התרגלתי לזה ואני מרגיש כאילו אני פה כבר כמה שנים".

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Giuseppe Bellini, GettyImages
"הגעתי למקום הנכון". אוסקר/GettyImages, Giuseppe Bellini

על הטירוף שיש סביבו בישראל: "זה מאוד מרגש שכל כך הרבה אנשים בישראל עוקבים אחריי. זה לא מלחיץ אותי, זה רק נותן לי יותר מוטיבציה. כשחקן צעיר, אתה לומד עם הזמן איך הדברים עובדים. הכול יהיה קל יותר בעונה הבאה אבל אני רוצה לשחק כמה שיותר כבר עכשיו ולהוכיח את עצמי".

על ההבדלים בין זלצבורג למכבי תל אביב: "התנאים פה באוסטריה פשוט נפלאים לכל שחקן. המתקנים הם ענקיים ומשוכללים. גם מכבי תל אביב זה מועדון גדול, אבל פה זה ברמה אחרת. זה תענוג גדול לשחק פה במועדון ששואף לתארים ויש לו סיכוי לשחק בליגת האלופות".

על האקסית הצהובה שלו: "אני עדיין עוקב אחרי כל משחק של מכבי תל אביב וכשהם מפסידים אני מתעצבן. אני בקשר עם שחקנים שם, חשובה לי ההצלחה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully