וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע הגדול נגמר: מכבי תל אביב הפסידה בגמר גביע האתגר

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 22:29

הצהובים נכנעו ביוון 3:0 לאולימפיאקוס בגומלין, וסיימו את העונה האדירה שלהם באירופה בטעם חמצמץ לעיני הקהל הנלהב באולם השלום והאחווה בפיראוס

מכבי תל אביב כדורעף במשחק הגמר מול אולימפיאקוס באתונה. רינת ורדי, באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
גם ההפסד לא פוגם באיכות העונה הנהדרת. מכבי תל אביב/אתר רשמי, רינת ורדי, באדיבות מכבי תל אביב

קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב סיימה היום (רביעי) את המסע האדיר שלה באירופה, כשהפסידה 3:0 לאולימפיאקוס בגומלין של גמר גביע האתגר. הצהובים נכנעו 25:16, 25:21, 25:16, ואחרי ההפסד 3:0 במשחק הראשון בישראל, היום הנציגה הישראלית נכנעה לטירוף באולם השלום והאחווה באתונה.

מכבי תל אביב הייתה חייבת לנצח היום בלי לאבד לאבד יותר ממערכה אחת, אבל כמו בתל אביב - לא יכלה לעוצמה היוונית. מדובר היה במשחק היסטורי עבור מחזיקת גביע המדינה הטרייה, ועבור הכדורעף הישראלי בכלל, שכן מעולם קבוצה ישראלית לא הגיעה למעמד כל כך גבוה.

מכבי תל אביב כדורעף אחרי ההפסד במשחק הגמר מול אולימפיאקוס באתונה. רינת ורדי, באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
גלילי: "בתמונה הגדולה, עשינו עונה אירופאית היסטורית"/אתר רשמי, רינת ורדי, באדיבות מכבי תל אביב

המסע החל עם ניצחון על פאוק סלוניקי, כשהצהובים ניצחו עם 1:3 במפגש בתל אביב ו-2:3 בגומלין בסלוניקי. משם ברבע הגמר גברה מכבי תל אביב פעמיים על אומוניה ניקוסיה הקפריסאית (0:3 בבית ו-1:3 בחוץ) בדרך לחצי הגמר שם פגשה את פונטה בסטארדו הפורטוגלית. במשחק הראשון, שנערך בתל-אביב, הצהובים ניצחו 1:3, ובגומלין רשמו הפסד 3:2 שהספיק להעפלה. כאמור, גם ההפסד לא יגרע מההישג של הצהובים, שצברו ניסיון במסגרות האירופאיות.

גל גלילי, מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "אנחנו בתחושת אכזבה, שלא הצלחנו להוציא מעצמנו יותר. חוץ מאשר בתחילת המערכה הראשונה, אולימפיאקוס שיחקו היום באמת טוב, ואנחנו לא הצלחנו להתעלות, ומול קבוצה כזאת אנחנו צריכים את כל הקבוצה בשיא כדי לתת לנו סיכוי, וזה לא קרה. אבל בתמונה הגדולה, עשינו עונה אירופאית היסטורית, ונקווה שנתאושש במהירות ונחזור למשימות שיש לנו בארץ, כי הפלייאוף מתחיל ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully