וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשע שנים אחרי ה-1:7: יוגי לב ימונה למאמן נבחרת ברזיל?

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 18:38

על פי "בילד" מאמן גרמניה לשעבר, שהיה חתום על ההשפלה הגדולה בתולדות הסלסאו במונדיאל 2014, הפך להיות המועמד המוביל לרשת את טיטה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.3/ספורט1

בחצי גמר המונדיאל של 2014 נבחרת ברזיל המארחת חטפה אולי את ההשפלה בתולדותיה כשהפסידה 7:1 לגרמניה. הנבחרת של יוגי לב ניצחה גם את ארגנטינה בגמר וזכתה במונדיאל הזה וייתכן שאותו יוגי לב, המאמן שהנחיל לברזילאים את מפח הנפש העצום הזה, יהיה המאמן הבא של הסלסאו.

ב"בילד" הגרמני מדווחים שלב הוא כעת מועמד מוביל לאמן את ברזיל, שמרכזת את מאמציה בחיפוש אחר מאמן אירופאי אחרי האכזבה במונדיאל האחרון תחת טיטה, שעזב אחרי האכזבה בקטאר.

מאמן נבחרת גרמניה, יוגי לב עם קאי האברץ. GettyImages
המאמן הבא של ברזיל? יוגי לב/GettyImages

לב מצידו, לא מאמן מאז יורו 2020 וההפסד לאנגליה בשמינית הגמר. הוא עבד בצוות המקצועי של גרמניה במשך 15 שנים והוליך אותה כאמור לזכייה במונדיאל 2014, למקום השלישי ב-2010 ולגמר היורו ב-2008.

אלא שבמקביל להצלחות שהיו לו בנבחרת, לב חווה גם כישלונות צורמים כמו ההדחה בשלב הבתים במונדיאל 2018, בו שיחקה גרמניה עם שבדיה, מקסיקו ודרום קוריאה. לב הוא לא המועמד היחיד לתפקיד, כאשר גם שמו של אנצ'לוטי הוזכר כמועמד לתפקיד יחד עם שמות כמו זינדין זידאן, לואיס אנריקה ואפילו פפ גווארדיולה. אלא שהמועמדים האחרים לא ששים לתפקיד בניגוד ללב, שישמח לקבל את הג'וב הזה, כך לפחות על פי הדיווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully