וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא קיין: החלוץ שמנצ'סטר יונייטד תציע עליו 120 מיליון יורו

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 12:40

השדים האדומים מעוניינים להנחית את חלוץ טוטנהאם, אבל אם גם הקיץ ייתקלו בסירוב ייפנו לאופציית רנדל קולו מואני, כך על פי "בילד"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - סאות'המפטון 0:0/ספורט1

החלוץ הצרפתי רנדל קולו מואני עשוי להיזכר בעתיד כאחת הדמויות הטראגיות של עונת 2022/23 לאור ההחמצה שלו בדקה ה-120+3 בגמר המונדיאל נגד ארגנטינה, אבל במדי איינטרכט פרנקפורט הוא רושם עונת שיא שכוללת 11 שערים ו-12 בישולים ב-23 הופעות בשנתו הראשונה בבונדסליגה.

לטענת "בילד", בזמן שבתקשורת האנגלית מדווחים כמעט מדי יום על כוונת מנצ'סטר יונייטד לנסות לרכוש את הארי קיין מטוטנהאם, בעיתון הגרמני פורסם שבכוונת השדים האדומים להגיש במקביל גם הצעה על קולו מואני בן ה-24, שיזכה לשחרור אם תוגש עבורו הצעה המוערכת בכ-120 מיליון יורו.

רנדל קולו מואני, חלוץ איינטרכט פרנקפורט. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
מהאדום של איינטרכט לשל יונייטד? קולו מואני/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

קולו מואני הצטרף לאיינטרכט בקיץ האחרון בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בנאנט הצרפתית, אבל תוך זמן קצר רשם נסיקה מטורפת בקריירה - החל לכבוש ולבשל ללא הרף ובספטמבר זכה לערוך הופעת בכורה בנבחרת צרפת הבוגרת, בדיוק בזמן כדי להיות בתכניות של דידייה דשאן ולהיות חלק מהטריקולור גם במונדיאל בקטאר. חוזהו בפרנקפורט יסתיים רק בקיץ 2027, אבל ראשי איינטרכט לא מתכוונים להשאירו בניגוד לרצונו אם אכן תתקבל הצעה בגובה 120 מיליון יורו או דומה לה.

סביר להניח שמנצ'סטר יונייטד תנסה קודם כל לצרף את הארי קיין, אבל אם החלוץ ישתכנע בסופו של דבר להאריך את חוזהו בטוטנהאם, או שהתרנגולים יסרבו למכור אותו גם אם יבהיר להם שיעזוב בקיץ 2024 גם אם המשמעות שהמועדון לא יזכה לתמורה עבורו, אז אופציית קולו מואני תהפוך לרלוונטית במיוחד עבור אריק טן האח והשדים האדומים, כך לפי "בילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully